شناسهٔ خبر: 56354056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌جمعه بوشهر:

استان بوشهر از مناطق مهم در اتحاد و همبستگی مذاهب اسلامی است

بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر با تاکید بر اتحاد شیعه و سنی نقشه دشمنان گفت: استان بوشهر از مناطق مهم در اتحاد و همبستگی مذاهب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در مراسم عزاداری ۲۸ صفر در مسجد امام جعفر صادق علیه‌السلام جزیره شیف بوشهر با تسلیت رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: وحدت اسلامی از توصیه‌ها و تأکیدات پیامبر گرامی اسلامی (ص) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر افزود: مقام معظم رهبری پرچمدار وحدت در جهان اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه استان بوشهر از مناطق مهم در اتحاد و همبستگی مذاهب اسلامی است گفت: استان بوشهر در این راستا نماد وحدت و برادری و اتحاد و همبستگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اتحاد و انسجام اهل تشیع و تسنن در استان بوشهر به ویژه جزیره شیف بی‌نظیر و قابل تحسین است گفت: ساکنان جزیره شیف اعم از اهل تسنن و تشیع نماد وحدت در سایه ولایت در جامعه اسلامی هستند و در عرصه‌های وحدت‌افزایی در سایه ولایت‌فقیه در جامعه پیشتاز هستند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: اتحاد و وحدت بین مسلمانان سبب ناکامی اهداف دشمنان و خنثی شدن نقشه‌های آنها است.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد شیعه و سنی نقشه دشمنان را در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان خنثی می‌کند.

مراسم سوگواری رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در جزیره شیف با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، فرماندار بوشهر، روحانیون و سایر قشرهای مردم برگزار شد و و سوگواران به عزاداری این مناسبت پرداختند.

نظر شما