شناسهٔ خبر: 56354031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم در طول انقلاب اسلامی همواره با حضور خود دشمن را عقب رانده است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه فتنه‌ دشمن و توطئه منافقان ذره‌ای در اراده ملت مقاوم و انقلابی ایران اثر ندارد، گفت: مردم در طول انقلاب اسلامی همواره با حضور خود دشمن را عقب رانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در مصلی بیت‌المقدس اراک با اشاره به آشوب‌های اخیر، اظهار داشت: حرمت‌شکنی آشوب‌گران و اغتشاشگران به ساحت مقدس دین، قرآن و مساجد و حمله به بسیجیان و تخریب اموال عمومی و نیز به آتش کشیدن بیت‌المال امری نکوهیده و زشت بود که عده‌ای مزدور در این ایام با رفتارهای هنجارشکنانه آب به آسیاب دشمنان ریختند و دشمن نیز با این گروه همراه شد.

وی افزود: مردم رکن اصلی و تشکیل دهنده انقلاب اسلامی هستند که این انقلاب در طول 4 دهه اخیر با مردم به اقتدار رسیده و امروز با حضور مردم با قوت به حرکت خود ادامه می‌دهد، به طوری که ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور فعال و هوشمندانه خود در صحنه‌های مختلف اجازه نداده و نخواهند داد امنیت جامعه دچار خدشه شود، مردم استان مرکزی با هوشیاری و بصیرت آشوب‌های اخیر که با فتنه‌انگیزی دشمنان به راه افتاد را در نطفه خفه کردند و آبروی استان امامین انقلاب اسلامی را حفظ و امروز و روز جمعه با حضور باشکوه خود بار دیگر حماسه آفریدند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: تخریب اموال عمومی، توهین به مقدسات و زیر سوال بردن امنیت عمومی جامعه خیانت به نظام اسلامی است و مردم اجازه این رفتارهای ساختارشکنانه را نداده و نمی‌دهند، چرا که حمله به بانوان محجبه چادری و بسیجیان جان برکف مصداق بارز وحشی‌گری و حقه‌بازی به نام آزادی است و مردم با این رفتارها به طور کامل مخالف هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش‌آفرینی دشمنان در آشوب‌های اخیر گفت: در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر نقش منافقین، دشمنان و استکبار جهانی برای فریب جوانان ایرانی به وضوح عیان بود و با کمال تاسف دیدیم در کشور عده‌ای فریب خورده دشمنان بودند و برای پناهندگی در کشورهای غربی تمام قد از جنایات منافقین حمایت کرده و این غیرقابل قبول است.

وی عنوان کرد: ملت ایران همواره هوشیار و بیدار بوده و مدافع حریم پاک ولایت هستند و بابصیرت انقلابی خود در حرکت به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و همواره در بزنگاه‌ها فتنه‌ها را خنثی کرده بنابراین توطئه‌های منافقین کوردل ذره‌ای نمی‌تواند ملت را از حرکت خود متوقف سازد.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: تضعیف نیروهای مسلح و حمله به مدافعان و حافظان امنیت و آسایش عمومی امری نکوهیده، غلط و خلاف مصالح کشور و خیانت به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهیدان گلگون کفن است و همه باید نسبت به اهداف شوم و شیطانی دشمنان هوشیار باشند.

انتهای پیام/ 711/

نظر شما