شناسهٔ خبر: 56353872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حضور پرشور مردم انقلابی در اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص) در تهران/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: اغتشاشگران شناسایی و با آنها برخورد قاطعانه و عبرت آموز صورت گیرد

اجتماع امت رسول‌الله(ص) در محکومیت اهانت به مقدسات و اقدامات هنجارشکنانه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان _ عصر امروز «یکشنبه» اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص) با حضور پرشور مردم تهران و مسئولان لشکری و کشوری در میدان انقلاب برگزار شد.

در‌ این مراسم مردم با سر دادن شعارهای انقلابی نفرت و‌‌ انزجار خود را از فتنه گران و اهانت کنندگان به مقدسات و قرآن کریم اعلام کردند.

اغتشاشگران شناسایی و با آنها برخورد قاطعانه و عبرت آموز صورت گیرد

طی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد: طی چند روز گذشته بانیان فتنه ۸۸ و پادوهای داخلی غرب و داعشی های وطنی با سعی در تحریک افکار مردم و به بهانه درگذشت یکی از هموطنان به آتش زدن قرآن کریم، حمله به خودروهای امدادی و … دست زدند و کارنامه یزیدیان را سیاه و ننگین تر کردند.

به این ترتیب در این راهپیمایی در میدان انقلاب گرد آمده‌ایم و اعلام برائت از مزدوران نموده و حرکات ضد دینی، آتش زدن قرآن کریم و پرچم و هتک حرمت بانوان اسلام، حرمت شکن ارزش‌ها را محکوم می‌کنیم و از قوه قضاییه درخواست شناسایی و برخورد قاطعانه و عبرت آموز داریم.

حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص)

تشیع پیکر شهید مدافع امنیت «شهید حسین تقی پور» در اجتماع بزرگ رسول اکرم ص تهران

شهید حسین تقی پور شب گذشته در درگیری با آشوبگران به درجه رفیع شهادت نایل شد‌.

حضور منصوری استاندار تهران در اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص)

حضور زاکانی شهردار تهران در اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص)

حضور سعیدجلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص)

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: مردم ایران با هوشیاری خود این بار هم دشمن را ناکام گذاشت

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: دشمن با هدف ضربه زدن به امنیت و حجاب و عفاف بانوی ایرانی این بار به میدان آمده است. اما مردم ایران از روز اول صف خود را از جنایتکاران جدا کرد و با هوشیاری خود دشمن را این بار هم ناکام گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، در «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: اینک ۴۳ سال است از نهضت بزرگ انقلاب می‌گذرد و بار دیگر ایرانیان مومن و وفادار اینجا در میدان انقلاب اسلامی تهران حضور صاحبان اصلی این انقلاب هستند و در برابر ظلم و استکبار جهانی ایستاده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: دستگاه استکبار جهانی پی در پی از انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران سیلی خورده است. امروز نشانه‌های زوال اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی استکبار را روسیاه کرده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با اقتدار خار چشم دشمنان است ادامه داد: به این دشمن سیاه رو حق میدهیم که شب و روز نداشته باشد و فتنه های زنجیره‌ای را در سر بپروراند.

علی اکبری گفت: دشمن امروز به فتنه انگیزی نیابتی روی آورده است. دشمن وقتی سرپنجه تدبیر فرزندان انقلاب و اقتدار بازدارنده ملت ایران را می‌بیند خودشان را برای فتنه انگیزی نیابتی آماده کرده اند و با دندان های فشرده مترصد هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: حادثه‌ای که در جریان اخیر اتفاق افتاد از قبل آماده بود. مدتها بود که دشمنان عناصر خود را به شیوه های داعشی مجهز کرده بودند و مرگ بانوی جوان این فرصت فتنه‌انگیزی را به آنها داد.

وی ادامه داد: دشمن این بار عجله داشت و با همه ساز و برگ وارد میدان شد و با خشونتی وصف ناپذیر به جان ملت ایران افتاد. این رفتارها صدرصد رفتارهای داعشی است.

علی اکبری ادامه داد: دشمن با هدف ضربه زدن به امنیت و حجاب و عفاف بانوی ایرانی این بار به میدان آمده است. اما مردم ایران از روز اول صف خود را از جنایتکاران جدا کرد و با هوشیاری خود دشمن را این بار هم ناکام گذاشت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  گفت: حساب نوجوانان و جوانان که از روی احساسات به تور دشمن افتاده اند جداست، این‌ها فرزندان ما هستند. البته ملت ایران از خواص بی بصیرت خیلی‌ دلگیر است کسانی که با سرمایه کشورمان چهره شده اند. به آنها می‌گوییم توبه کنید و در جهت اصلاح خود برآیید.

وی در پایان گفت: ما امروز به میدان انقلاب آمده ایم تا از نیروی انتظامی تشکر کنیم و امیدواریم با تلاش مسئولان دشمنان به اشد مجازات برسد.

انتهای پیام/

نظر شما