شناسهٔ خبر: 56353525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی: ۵۰ نمایشگاه فروش تولیدات روستایی توسط بسیج سازندگی برپا شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته تعداد ۵۰ نمایشگاه فروش تولیدات روستایی و صندوق های قرض الحسنه به صورت محلی، شهرستانی، استانی و ملی با کمک بسیج سازندگی برپا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اکنون در جبهه جنگ اقتصادی جهادگران در سطح کشور در حال مبارزه با محرومیت و بیکاری و سایر آسیب‌ها هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه بسیج سازندگی موضوعات اشتغال، توانمند سازی، ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه و کمک به بازار فروش تولیدات روستایی است.

هنری بیان کرد: به منظور آشنایی مردم و قدردانی از زحمات افرادی که در حوزه اشتغال آفرینی در قالب طرح صندوق‌های قرض‌الحسنه، طرح راهبری شغلی و کارگاه‌های صنایع تبدیلی، حوزه‌های بازاریابی بسیج سازندگی همکاری می‌کنند، تعداد ۱۰ غرفه از فعالیت‌های مذکور در ادامه نمایشگاه اقتدار عاشورایی هفته دفاع مقدس برپا شده است.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی برپایی نمایشگاه‌های فروش تولیدات روستایی و صندوق‌های قرض الحسنه به صورت محلی، شهرستانی و استانی است که در یک سال گذشته تعداد ۵۰ نمایشگاه به صورت محلی، شهرستانی، استانی و ملی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: نمایشگاه‌ها ضمن استقبال بی نظیر مردم و غرفه داران باعث کمک به پایداری مشاغل خرد استان شده است.

هنری اظهار کرد: رزمندگان فعلی جبهه اقتصادی افرادی هستند که در شرایط سخت اقتصادی به کشور با ایجاد مشاغل خرد خانگی کمک می‌کنند...

وی اظهار کرد: با برپایی این نمایشگاه‌ها از کارآفرینان، راهبران شغلی و مشاغل خردی که در قالب طرح‌های راهبری شغلی از آموزش و بازاریابی تا تأمین مواد اولیه در کنار تولید کنندگان هستند هم حمایت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: ان شاءالله با هماهنگی که در بحث بازاریابی تولیدات مشاغل خرد خانگی در حال انجام است بتوانیم زمینه ثبات کارگاه‌های خرد را در استان فراهم کنیم.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ جنب سازمان تبلیغات اسلامی استان به روی مردم عزیز باز خواهد بود.

انتهای پیام/۳۶۳۵

نظر شما