شناسهٔ خبر: 56353471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

امتداد دفاع مقدس؛ جهاد مقدس است

هنری گفت: امتداد دفاع مقدس هم اکنون جهاد مقدس است که در جبهه جنگ اقتصادی، جهادگران در سطح کشور چند سال است در حال مبارزه در این عرصه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(علیه السلام) در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امتداد دفاع مقدس هم اکنون جهاد مقدس است که در جبهه جنگ اقتصادی جهادگران در سطح کشور چند سال است در حال مبارزه در این عرصه هستند.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه بسیج سازندگی موضوعات اشتغال، توانمند سازی، ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه و کمک به بازار فروش تولیدات روستایی است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: به منظور آشنایی مردم و قدردانی از زحمات افرادی که در حوزه اشتغال آفرینی در قالب طرح صندوق‌های قرض الحسنه، طرح راهبری شغلی و کارگاه‌های صنایع تبدیلی، حوزه‌های بازاریابی بسیج سازندگی همکاری می‌کنند، تعداد ۱۰ غرفه از فعالیت‌های مذکور در ادامه نمایشگاه اقتدار عاشورایی هفته دفاع مقدس برپا شده است.

 

امتداد دفاع مقدس جهاد مقدس است

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی برپایی نمایشگاه‌های فروش تولیدات روستایی و صندوق‌های قرض الحسنه به صورت محلی، شهرستانی و استانی میباشد که در یک سال گذشته تعداد ۵۰ نمایشگاه به صورت محلی، شهرستانی، استانی و ملی برگزار شده و ضمن استقبال بی نظیر مردم و غرفه داران باعث کمک به پایداری مشاغل خرد استان شده است.

هنری عنوان کرد: رزمندگان فعلی جبهه اقتصادی افرادی هستند که در شرایط اقتصادی به کشور با ایجاد مشاغل خرد خانگی همکاری دارند و در این شرایط از این افراد نیز حمایت می‌شود.

وی اظهار کرد: با برپایی این نمایشگاه‌ها از کارآفرینان، راهبران شغلی و مشاغل خردی که در قالب طرح‌های راهبری شغلی؛ از آموزش و بازاریابی تا تامین مواد اولیه در کنار تولید کنندگان هستند هم حمایت می‌شود.

امتداد دفاع مقدس جهاد مقدس است

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: انشاءالله با هماهنگی که در بحث بازاریابی تولیدات در حال انجام است بتوانیم زمینه ثبات کارگاه‌های خرد را در استان فراهم کنیم.

این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ جنب سازمان تبلیغات اسلامی استان به روی علاقمندان باز است.

نظر شما