شناسهٔ خبر: 56351559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر گزارش می دهد؛

تجمع امت رسول الله (ص) از خزر تا خلیج فارس

امت رسول الله (ص) امروز در سراسر کشور تجمع کردند تا ضمن محکومیت هتک حرمت های اخیر، نشان بدهند که هنوز پای دفاع از مقدسات ایستاده اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: بعد از راهپیمایی دشمن شکن روز جمعه، امروز مردم میهن اسلامی بار دیگر در قالب تجمع امت رسول الله (ص) در کنار یکدیگر به دشمنان اعلام کردند از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی دست نمی کشند و اجازه بی احترامی به مقدسات را نمی‌دهند.

از خزر تا خلیج فارس عرصه حضور مردم شد تا یک صدا پیام بیعت با رهبر انقلاب اسلامی سر دهند. آنها هتک حرمت به قرآن، مقدسات و پرچم میهن را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه با حضور خود در سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) در تجمع امت رسول الله (ص) اعلام کردند که جلوی اغتشاشگران می‌ایستند و دهن کجی به مقدسات را تحمل نمی‌کنند.

کرمانشاه؛ خروش غیرت دینی مردم اسلام آباد غرب علیه آشوبگران

مردم اسلام آبادغرب با حضور در خیابان‌های این شهر توهین به مقدسات دینی توسط عده‌ای فریب خورده و عوامل ضدانقلاب را محکوم کردند.

قزوین؛ خروش مردم قزوین علیه اغتشاش

خروش مردم قزوین در اعتراض به اغتشاش

همزمان با سالروز شهادت رسول اکرم (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع) هیئت‌های عزاداری و مردم قزوین نیز با حضور در مراسم راهپیمایی با شکوهی نسبت به حوادث اخیر رخ داده در کشور واکنش نشان دادند.‌

آذربایجان غربی؛ برگزاری راهپیمایی امت رسول الله در ارومیه

مراسم تجمع و راهپیمایی اعلام انزجار از هتاکان به مقدسات که با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با عنوان امت رسول‌الله شکل گرفت، علاوه بر ارومیه در سایر شهرستان‌های آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع و راهپیمایی ضمن ابراز انزجار اقدامات آشوبگران در استان و سایر نقاط ایران اسلامی و اعلام حمایت کامل از نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج، خواهان برخورد قاطع و قانونی با عوامل و محرکان اصلی آشوب‌های اخیر شدند.

مرکزی؛ اجتماع امت رسول الله در اراک

اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در اراک برگزار شد

پیش از ظهر یکشنبه و همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مردم استان مرکزی با راه اندازی کاروان غم و تظاهرات بصیرت ضمن عزاداری، اقدامات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.

این اجتماع با همکاری هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی با هدف اعلام انزجار از استکبار و در پاسخ به اهانت‌های اخیر معاندین به قرآن کریم و پرچم پرافتخار ایران اسلامی و مقدسات دینی برگزار شد.

فارس؛ ندای لبیک یا حسین در آسمان پیچید

امت رسول الله در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در روز رحلت پیامبر اسلام (ص) به خیابان آمدند تا بار دیگر تجدید میثاقی با اسلام و انقلاب اسلامی داشته باشند.

ملت خدا جوی استان فارس بار دیگر به صحنه آمدند تا انزجار خود را از مخالفان به نمایش بگذارند.

امت رسول الله (ص) نام مردمانی است که امروز و همزمان با سالروز رحلت پیامبر صلح و مهربانی حضرت محمد (ص) به میدان پیروزی آمده تا بار دیگر تجدید میثاقی با اسلام و رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

مازندران؛ اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)

تجمع بزرگ امت اسلام و رسول الله (ص) در زیر باران با حضور هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار در شهرهای مختلف مازندران برگزار شد.

همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت اسلام از صبح یکشنبه زیرباران در شهرها و مناطق مختلف استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم که هیئات مذهبی و مردم عزادار مازندران به صورت خودجوش شرکت کرده بودند، مسیرهای گلزارار شهدا تا مساجد جامع و مصلی را زیرباران عزاداری و سینه زنی کردند. همچنین مردم عزادار و ولایتمدار مازندران با سردادن شعارهایی، اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران که منجر به بروز خسارت به اموال عمومی و دولتی شد را محکوم کردند.

گیلان؛ تجمع اعتراضی روحانیون

علما و روحانیون رشت با برگزاری تجمع، هتک حرمت به ساحت مقدسات را محکوم کردند.

سیستان و بلوچستان؛ اجتماع امت رسول الله (ص) در پایتخت وحدت ایران اسلامی

با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی و هیئت‌های عزاداری اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در میدان امام حسین (ع) شهر زاهدان برگزار شد.

جمعی از اقشار مختلف مردم، هیئت عزاداری و قاریان قرآن در حمایت از مسجد، قرآن و پرچم مقدس کشورمان تجمع خواهند کرد.

این مراسم ساعت ۹ صبح روز یکشنبه با حضور دسته‌های عزاداری و مداحان اهل بیت با عنوان «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» در شهر زاهدان به عنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی برگزار شد.

هرمزگان؛ حضور پرشور هیئت‌های عزاداری و تقدیر از نیروهای انتظامی و نظامی

مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با حرکت دستجات عزاداری در بندرعباس برگزار شد. در این مراسم عزاداران از زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی تشکر کردند.

دسته‌های عزاداری بندرعباس صبح یکشنبه در سالروز رحلت رسول خاتم و در جوششی پرشور بر علیه اغتشاشگرانی که در روزهای اخیر دست به آتش افروزی‌ها و توهین و هتاکی به مقدسات کرده بودند، خروشیدند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

مردم بندرعباس چه شیعه و چه سنی در روزهای اخیر با ابراز انزجار از اقدامات ساختارشکنانه عده‌ای، بر ضرورت حفظ انسجام و اتحاد عمومی در جامعه برای مقابله با دسیسه‌های دشمن تاکید کردند.

آذربایجان شرقی؛ اجتماع امت رسول الله (ص)

در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در تبریز آغاز شد.

اجتماع مردم عزادار تبریز با حضور جامعه هیئات حسینی، جامعه قرآنی، مردم ولایت مدار و حسینی تبریز از مقابل مسجد کبود به طرف مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) ادامه دارد.

قم؛ حضور گسترده مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله

نظر شما