شناسهٔ خبر: 56351141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خروش دیار علویان علیه آشوبگران/ «نه» قاطع مازندرانی‌ها به اغتشاش

ایرنا

همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) صدها هزار نفر از مردم ولایت‌مدار استان مازندران به دعوت هیات‌های مذهبی و قرآنی، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آشوبگران و تحرکات اخیر هنجارشکن را در گردهمایی پرشور محکوم کردند.

صاحب‌خبر -
تجمع پرشور و غیرقابل وصف مردم متدین و ولایتمدار مازندران زیر بارش باران در قالب امت رسول الله (ص) به دعوت سه هزار هیات مذهبی و قرآنی امروز یکشنبه در ۶۳ نقطه شهری این استان با هدف تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و همچنین محکوم کردن هتک حرمت‌های صورت گرفته از سوی اغتشاشگران برگزار شد.

همچنین مردم در شهرهای مختلف مازندران از جمله میدان امام حسین (ع) مرکز استان در ساری با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده ، مازندران آماده"، "طراح اغتشاشات آمریکاست آمریکاست"، "مسلمان به پا خیز آتش زدن پرچم کشورم را" و "مسلمان به پا خیز آتش زدن قرآن کریم را " گرد هم آمدند تا مشت محکمی بر دهان اغتشاشگران زده و به آنها یادآوری کنند که دیار علویان خشونت، اهانت و برهم زدن امنیت و زندگی مردم را نمی پذیرد و این رفتارها در قاموس مردم مازندران جایی ندارد.

مردم شهر ساری با شعارهای "نیروی انتظامی حمایت حمایت"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" و "مرگ بر مزدور فتنه گر" حمایت خود را از نیروهای نظم و امنیت و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

 

اجتماع ولایی امروز ساری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار ساری و همچنین جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی همراه بود.

هیات‌های مذهبی شهرستان بابل نیز همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)  و پیامبر اسلام (ص) در یک اجتماع عظیم ضمن سرکوب هرگونه آشوب و اغتشاش بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی  و رهبر انقلاب و خون شهدا تجدید میثاق کردند.

این اجتماع عظیم مردم بابل در محل امامزاده قاسم بابل با حضور اقشار مردم و مسوولان برگزار شد.

مردم بابل در این آیین مذهبی و سیاسی با سر دادن شعارهایی هرگونه اغتشاش و آشوب را محکوم کردند.

"به دستور اسراییل، آتش زدن به قرآن؛ سلبریتی ننگت باد، از شهدا شرمت باد"، "ما امت خاتم انبیاییم، اسلام ممان جان فداییام" و "لبیک یا زهرا لبیک یا حسین" از شعارهای مردم مومن در این مراسم بوده است.

امام جمعه شهرستان بابل در این مراسم با بیان این که امروز شیطنت از عمق دشمنان ما است گفت: ۴۳ سال انقلاب نشان داده است که این ملت جان داده اهل بیت(ع) و رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی افزود: حضور ملت در دفاع مقدس و سرکوب کردن فتنه ها در چهار دهه نشان دهنده اتحاد و انسجام ملت بر مبنای ارزش های اسلامی و انقلاب است.

وی تصریح کرد: این ملت نشان داد که امروز آنچنان قوی حضور داریم تا ریشه فتنه و آشوب بخشکد و برای این مبارزه تا عمق جان مشارکت دارند.

امام جمعه بابل، استقبال مردم را در روز بارانی بی نظیر توصیف کرد و گفت: من از خیزش آحاد مردم حمایت از نظام و رهبری قدردانی می کنم.

شرکت کنندگان در پایان اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در مازندران با قرائت قطعنامه‌ای، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر آنان از جمله هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، مساجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما