شناسهٔ خبر: 56347188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق:

شهدای مدافع امنیت در راه ولایت فدا شدند

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: ولایت، عشق شهید جاویدی مهر بود و برای حفظ ولایت به میدان آمد و حضور مردم قدرشناس قوچان در مراسم تشییع این شهید والامقام ثابت کرد که پشتیبان ولایت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قوچان، مراسم تشییع پیکر ستوان‌یکم «مسلم جاویدی مهر» از جانبازان زمینی ارتش جمهوری اسلامی که در جریان اغتشاشات اخیر در شهر قوچان توسط آشوبگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد با حضور حجت‌الاسلام «علیرضا هراتی‌مطلق» امام جمعه قوچان، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق، «عباسعلی صفایی» فرماندار قوچان، اعضای شورای تأمین و قشرهای مختلف مردم امروز برگزار شد.

این مراسم از خیابان امام خمینی (ره) شهر قوچان آغاز و شرکت‌کنندگان پیکر این شهید مدافع امنیت را تا محل شهادتش بدرقه کردند و پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام‌ هراتی‌مطلق پیکر شهید جهت خاکسپاری به شهر مریج منتقل شد.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم اظهار داشت: با شهادت یک‌یک سربازان ولایت مطمئن باشید هیچ‌گاه پرچم انقلاب اسلامی بر زمین نخواهد ماند.

وی افزود: ستوان‌یکم جاویدی‌مهر برای دفاع از آرمان‌های اسلام و ارزش‌های انقلاب خلعت شهادت بر تن پوشید.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد: عشق شهید جاویدی مهر ولایت بود و برای حفظ ولایت به میدان آمد و حضور مردم قدرشناس قوچان در مراسم تشییع این شهید والامقام ثابت کرد که پشتیبان ولایت هستند.

امیر سرتیپ آذریان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش قوچان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این شهر در دفاع مقدس خوش درخشید، به خصوص تیپ ۲ لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) که در قوچان مستقر است در چنین ایامی با شکست حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه (ع) قلب امام خمینی (ره) را شاد کرد.

وی با ابلاغ سلام فرمانده کل ارتش به مردم غیور قوچان، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی دارای لوحی به نام غیرت عباسی است که شهر قوچان با تقدیم شهید جاویدی مهر مفتخر به دریافت این نشان شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با تأکید بر دستگیری و مجازات عامل یا عاملین شهادت ستوان‌یکم مسلم جاویدی، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی در تلاش هستند تا امنیت حاکم بر ایران اسلامی را حفظ و تقویت کنند و تداوم‌دهنده راه شهدای عالی مقام باشند.

امیر سرتیپ آذریان بیان داشت: حجاب از خون شهید بالاتر است. دشمنان اسلام و انقلاب کور خواندند که با حرکت‌های مذبوحانه‌ای بتوانند حجاب را از سر زنان ایران اسلامی بر دارند.

این فرمانده ارشد ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار نیروهای مسلح و بسیجیان حضور دارد تا از بروز دوباره حوادثی مشابه وقایع اخیر جلوگیری کند.

شهدای مدافع امنیت در راه حفظ ولایت فدا شدند

شهدای مدافع امنیت در راه حفظ ولایت فدا شدند

شهدای مدافع امنیت در راه حفظ ولایت فدا شدند

انتهای پیام/

نظر شما