شناسهٔ خبر: 56347095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون دانشگاه لرستان:

گسترش ارتباطات برون‌دانشگاهی و تحقیقات کاربردی برای رفع چالش‌ها است

زهره گودرزی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: گسترش ارتباطات برون‌دانشگاهی و تحقیقات کاربردی برای رفع چالش‌ها است.

صاحب‌خبر -

مصطفی کرم‌پور در نشست راهکارهای رفع مسائل و چالش‌های آب لرستان که امروز در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه لرستان به دنبال تقویت تعاملات و ارتباطات برون‌دانشگاهی در راستای کاهش مشکلات استان است.

وی تصریح کرد: متناسب با تغییرات اقلیمی، راهکارهای علمی در نظام نخبگانی دانشگاهی از جمله دانشگاه لرستان تهیه شده و می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با بیان اینکه مهم این است از این راهکارها بهره‌گیری شود، خاطرنشان کرد: نشست‌های کاربردی، علمی و مسئله‌محور تداوم خواهند داشت.

کرم‌پور اضافه کرد: دانشگاه لرستان آماده است در زمینه‌های مختلف کاربردی متناسب با مشکلات استان از فرصت‌های مطالعاتی مأموریت‌گرا، پایان‌نامه‌های مسئله‌محور و انجام تحقیقات کاربردی منجر به حل مسئله، حمایت کند.

گفتنی است، در این نشست، دکتر حسن ترابی‌پوده، دکتر فرج‌اله ترنیان، دکتر علی حقی‌زاده، دکتر مهری سعیدی‌نیا، دکتر امین طاهری‌گراوند، دکتر ناصر طهماسبی‌پور، دکتر مجید شریفی‌پور و دکتر رضا سپهوند، هرکدام دیدگاه‌های علمی خود را مطرح کردند.

این نشست با همکاری سازمان بسیج اساتید لرستان، دفتر هم‌اندیشی نهاد رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان و اداره امور شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما