شناسهٔ خبر: 56347035 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری راهپیمایی اُمت رسول الله(ص) در شیراز

همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز به منظور محکومیت اهانت به مقدسات با عنوان «امت رسول‌الله(ص)» در فارس برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز به منظور محکومیت اهانت به مقدسات با عنوان «امت رسول‌الله (ص)» با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

این مراسم فردا یکشنبه، ۳ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ صبح از چهار راه پیروزی شیراز آغاز شده و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه خواهد داشت.

همچنین دسته‌جات عزاداری و سینه‌زنی هیئات مذهبی شیراز نیز که از میدان شهدا راه افتاده‌اند به این تجمع و راهپیمایی خواهند پیوست. علاوه بر اینکه مراسم تشییع دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس هم همراه با همین راهپیمایی با حضور مردم متدین و ولایت‌مدار شیراز برگزار خواهد شد.

این مراسم به صورت کشوری و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمام نقاط کشور و همچنین در تمام شهرستان‌های استان فارس همراه با عزاداری و سوگواری سالروز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با هدف محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس اسلامی برگزار خواهد شد.

نظر شما