شناسهٔ خبر: 56346822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن به دنبال رسیدن به اهداف سلطه طلبانه خود است

امیر نصیرزاده گفت: امروز دشمن با تغییر شیوه و با جنگ شناختی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع صمیمی خلبانان پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر آشنا کردن جوانان با معارف دفاع مقدس گفت: برنامه دشمن در تهاجم به ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس، غارت منابع نفتی و ثروت ما بود و همچنان که با تحریک صدام با جنگ سخت و نظامی به دنبال تحقق این هدف بود، امروز هم با تغییر شیوه و با جنگ شناختی به دنبال تحقق اینگونه اهداف شوم خود است.

وی در ادامه تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مشروع ملت شجاع ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان، بر تارکِ تاریخ ایثار و پایداری آزادگان جهان می‏‌درخشد.

امیر نصیرزاده با تاکید بر اینکه این مقاومت بزرگ باعث احیای اسلام ناب و توسعه اندیشه انقلاب اسلامی فراتر از مرزهاى جغرافيايى ايران اسلامی شد، گفت: اگر چه دفاع مقدس در تابستان ۱۳۶۷ به نقطه پایانی رسید اما آثار و برکات آن بعد از گذشت سه دهه از آخرین روزهای جنگ، همچنان در باور و اعتقاد مردم آزاده جهان جای دارد و الهام بخش مقاومت اسلامی در منطقه و بیداری اسلامی در بین مسلمانان و مستضعفان جهان شده است.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با تأکید بر لزوم تبیین حقایق و واقعیت های جنگ تحمیلی در بالندگی دفاعی جامعه، تصریح کرد: امروز امنیت پایدار کشورمان و بازدارندگی تمامی تهدیدها که همراه با اقتدار و اِشراف بر روند تحرک ها و طرح ‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی حاصل شده، از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است.

وی در ادامه یکی از راههای ناکامی دشمن در نیل به اهداف خود را تقویت و صیانت بنیان خانواده دانست و خلبانان جوان را به امر مقدس ازدواج و تشکیل نهاد خانواده توصیه و تشویق کرد.

نظر شما