شناسهٔ خبر: 56346793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برد مهم پالما با گل ملی‌پوش ایرانی؛

طیبی نرسید، اولادقباد گل زد

فوتسالیست ایرانی پالما در شب برتری تیمش مقابل اینتر موویستار موفق به گلزنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین مسابقه هفته دوم لیگا ناسیونال اسپانیا، تیم فوتسال پالما که حسین طیبی و مسلم اولادقباد، دو ملی‌پوش ایرانی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب(به وقت ایران) به مصاف تیم سه امتیازی و مدعی قهرمانی اینتر موویستار رفت.

حسین طیبی که پس از دو سال درخشان در لیگ برتر پرتغال تصمیم گرفت راهی اسپانیا شود و با پالما قرارداد امضاء کند، با وجود حضور در تمرینات این تیم به‌خاطر سرماخوردگی نتوانست تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

کاپیتان فعلی تیم ملی فوتسال ایران امشب با وجود گرم کردن قبل از مسابقه تیمش در دیدار با اینتر موویستار، از سوی کادر پزشکی پالما اجازه حضور در این دیدار  را پیدا نکرد و نظاره‌گر بازی بود.

اما مسلم اولادقباد در نخستین حضورش در ترکیب پالمای اسپانیا درخشان ظاهر شد و توانست گل پنجم و برتری تیمش را به ثمر رساند و سه امتیاز مهم را به حساب تیمش واریز کند.

پالما اسپانیا در مسابقه امشب با وجود دو گلی که در ثانیه‌های پایانی دریافت کرد، اما با گلزنی اولادقباد در دقیقه ۳۳ به برتری ۵ بر ۴ مقابل اینتر موویستار رسید و نخستین پیروزی فصل را به دست آورد و ۴ امتیازی شد.

طیبی و اولادقباد پس از این مسابقه از اسپانیا به سمت کویت پرواز خواهند کرد تا تیم ملی فوتسال ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند.

نظر شما