شناسهٔ خبر: 56344118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

لیگ جهانی کاراته وان سری آ| تیم های ایران راهی فینال و رده بندی کاتا تیمی بانوان شدند

تیم های الف و ب ایران راهی فینال و دیدار رده بندی کاتا تیمی بانوان در لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فدراسیون کاراته، سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی پس از اجرای دو دور کاتا و قرار گیری در جایگاه های اول گروه های خود راهی فینال کاتا تیمی بانوان شدند و شادی جعفری زاده، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده پس از دو دور اجرای کاتا در جایگاه های سوم و دوم گروه خود قرار گرفتند و راهی دیدار رده بندی کاتا تیمی بانوان در لیگ‌ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ شدند و برای کسب نشان های طلا و برنز فردا به روی تاتامی خواهند رفت.

تیم امینی، عزتی و حسینی در دور اول با کسب امتیاز ۲۴.۲۰ در جایگاه اول گروه دو قرار گرفتند و راهی مرحله بعدی شدند. در مرحله دوم نیز با کسب امتیاز ۲۵.۱۴ در جایگاه اول گروه دو قرار گرفتند و راهی فینال کاتا تیمی بانوان شدند تا فردا شانس خود را برای کسب نشان طلا امتحان کنند.

تیم جعفری زاده، تقی پور و قاضی زاده در دور اول با کسب امتیاز ۲۳.۲۶ در جایگاه سوم گروه یک قرار گرفتند و راهی مرحله بعدی شدند. در مرحله دوم نیز با کسب امتیاز ۲۳.۸۶ در جایگاه دوم گروه یک قرار گرفتند و راهی مرحله رده بندی کاتا تیمی بانوان شدند تا فردا شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کنند.

 

نظر شما