شناسهٔ خبر: 56342542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایستنا | لینک خبر

ظرفیت‌های ارتباطی جدید در مشهد ایجاد می‌شود

صاحب‌خبر -
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق رگولاتوری از ایجاد ظرفیت‌های ارتباطی برای ارتقای کیفیت ارتباطات استان خراسان رضوی در دهه سوم ماه صفر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، محمد شمسایی با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش تردد زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در هفته پایانی ماه صفر جلسات مختلفی با حضور نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه، مدیرکل فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی، مدیران کل ICT، رگولاتوری و مخابرات این استان برگزار شده است که در پی آن به منظور ارتقای کیفیت ارتباطات و ارایه سرویس مناسب به زائران، ایستگاههای BTS سیار در اطراف حرم رضوی نصب می‌شود.
 
وی با اشاره به بهینه‌سازی شبکه اپراتورها در این استان اظهار کرد: همچنین اپراتورهای تلفن همراه با هدف پوشش با کیفیت و ارایه سرویسهای ارتباطی، شش ایستگاه سیار نیز در محدوده خیابان‌های محل عبور کاروان‌های زائرین پیاده، دسته‌های عزاداری و محل‌های اسکان زائران در شهر مشهد نصب کرده‌اند.
شمسایی تاکید کرد: به منظور رفاه حال زائران حرم رضوی با هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه برای تمامی مسافران از چهار محور ورودی استان خراسان رضوی پیامک‌های اطلاع‌رسانی ارسال می‌شود.
 
وی ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری مدیرکل فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد افزود: اپراتورهای تلفن همراه به منظور ارتقای شبکه و ایجاد ظرفیت‌های ارتباطی جدید می‌توانند از اماکن مجموعه آستان قدس رضوی برای توسعه ایستگاههای BTS استفاده کنند.

نظر شما