شناسهٔ خبر: 56337650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاراته‌وان ترکیه؛ خدابخشی و نعمتی راهی فینال شدند

تهران- ایرنا- نخستین روز رقابت‌های کاراته‌وان ترکیه با راهیابی ۲ نماینده ایران به فینال و رقابت دو کاتاروی کشورمان با یکدیگر برای کسب مدال برنز همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ نخستین روز کاراته‌وان‌ سری‌آ ترکیه در حالی به اتمام رسید که ۲ نماینده ایران راهی فینال کومیته (مبارزه) شدند و ۲ کاتاروی ایران هم با یکدیگر برای کسب مدال برنز به مصاف هم می‌روند.

در روز نخست، رقابت‌های کاتا انفرادی بانوان، کاتا تیمی آقایان، اوزان ۶۸- و ۶۸+ بانوان و اوزان ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ پیگیری شد و محمود نعمتی در وزن ۸۴+ و مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- آقایان راهی فینال شدند و مهسا افسانه و حدیثه جمال نیز برای کسب نشان برنز کاتا انفرادی بانوان با یکدیگر به رقابت‌ خواهند پرداخت. همچنین ۵ ورزشکار ایرانی نیز راهی جدول رپه شارژ شدند تا شانس خود را برای کسب نشان برنز در روز سوم امتحان کنند.

مهدی خدابخشی در وزن ‌۸۴- با ۶ برد مقتدرانه به فینال رسید تا روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به رقابت بپردازد. محمود نعمتی در وزن ۸۴+ با ۶ برد قاطعانه راهی فینال شد تا روز یکشنبه برای کسب نشان طلا روی تاتامی برود. حدیثه جمال و مهسا افسانه نیز راهی دیدار رده بندی کاتا انفرادی بانوان شدند تا برای کسب نشان برنز در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

مبینا حیدری و اسما تیشه در وزن ۶۸- هر کدام با یک برد و یک باخت و راهیابی حریفانشان به فینال، راهی جدول رپه شارژ شدند.

محمدرضا گیلان پور با چهار برد و یک شکست و علی توکلی با یک شکست در وزن ۸۴- و راهیابی حریفانسان به فینال، به جدول شانس کجدد رسیدند تا روز یکشنبه شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

مهدی عاشوری در وزن ۸۴+ با سه برد و یک شکست و راهیابی حریفش به فینال، راهی جدول رپه شارژ شد تا روز یکشنبه شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

امروز شنبه رقابت‌های کاتا انفرادی آقایان، کاتا تیمی بانوان و اوزان باقی مانده کومیته در حال برگزاری است. یکشنبه و در روز سوم‌ نیز، رقابت‌های رپه شارژ، رده‌بندی و فینال پیگیری خواهد شد.

نظر شما