شناسهٔ خبر: 56336064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده،

صدای زنگ مهر با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده،در مدرسه رضوان گلستان

بهارستان - ایرنا - مراسم نمادین زنگ مهر، امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در دبستان رضوان گلستان شهرستان بهارستان برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی نیز نواخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ ، همان زنگ مهر در مدارس گلستان  با حضور معاون رئیس‌جمهور در مدرسه رضوان به صدا درآمد و ۶۳ هزار دانش‌آموزان در بخش گلستان از امروز وارد سال تحصیلی جدید شدند.

دانش‌آموزان امسال پس از فروکش کردن تب تند کرونا بواسطه واکسیناسیون حداکثری با بازگشایی ایمن مدارس مهری با نشاط و متفاوت را تجربه می‌کنند و دوباره در راه پیشرفت گامی استوار برمی‌دارند.

 دانش‌آموزان مهر امسال پس از ۲ سال دوری از محیط مدرسه دوباره در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند و سال تحصیلی با نشاطی را آغاز کردند.

درواقع دانش‌آموزان زیر سایه واکسیناسیون حداکثری در جامعه توانستند مانند دوران پیش از کرونا به کلاس‌های درس بازگردند و آموزش را به صورت حضوری و موثر در ارتباطی تعاملی با معلم از سرگیرند. حضور دوباره دانش‌آموزان در کوچه و خیابان‌ها با نشاط، شادابی و انگیزه دوران کودکی و نوجوانی حال و هوای زندگی را در شهر ایجاد می‌کند.

گلِستان، مرکز بخش گلستان در شهرستان بهارستان از توابع استان تهران است. شهر گلستان در جنوب غرب استان تهران و در فاصلهٔ ۲۴ کیلومتری از شهر تهران قرار دارد از محلات مهم آن می‌توان به شهرک سبزدشت اشاره کرد. گلستان از شرق به شهرستان اسلامشهر، غرب به رباط کریم محدود می‌شود.

همچنین آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز - شنبه دوم مهر ماه - با حضور در یکی از مدارس شهر تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در سراسر کشور نواخت. آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ امروز دوم مهمر ماه با حضور رییس جمهور و همراهی وزیر آموزش و پرورش، جمعی از معلمان و دانش آموزان در دبستان دخترانه شهید فرهاد حسین مردی منطقه ۲ تهران آغاز شد.

پس از نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان با رییس جمهوری عکس یادگاری انداختند. سپس رییس جمهور با حضور در کلاس های درس با دانش آموزان گفت و گوی صمیمانه ای داشت .

رئیس جمهور در جمع دانش‌آموزان و مسئولان این مدرسه و در تداوم سنت پرسش مهر، بیست و سومین پرسش مهر را با دانش‌آموزان سراسر کشور مطرح کرد:

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی  با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و نیز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، وجود مقدس حضرت محمد (ص) را بزرگترین معلم و مربی بشریت برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی دانست.

نظر شما