شناسهٔ خبر: 56335103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مهدی طارمی قهرمان شد!

رسانه‌های اروپایی به شکست اروگوئه برابر تیم ایران واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سایت «bola» درباره این مسابقه نوشت: ایران در بازگشت کی‌روش از سد اروگوئه گذشت و رکورد شکست‌ناپذیری دیه‌گو آلونسو را شکست. ایران توانست اروگوئه را سورپرایز کند و نشان داد «لا سلسته» باید در موقعیت‌های خود دقیق‌تر باشد. حضور طارمی برای ایران اما تعیین‌کننده بود و زمانی که تیم آلونسو در بهترین شرایط خودش قرار داشت، تنها گل مسابقه را برای ایران به ثمر رساند.

 سایت «OLE» در مورد برتری شاگردان کی‌روش نوشت: اروگوئه نتیجه بدی گرفت و این شکست در فاصله دو ماه تا جام جهانی، علامت بدی برای تیم ملی محسوب می‌شود. این نتیجه باعث شد شکست‌ناپذیری آلونسو پس از برعهده گرفتن مسئولیت هدایت تیم ملی اروگوئه پس از اسکار تابارس بشکند.

سایت ایتالیایی «Sportface» از کلیدواژه «سورپرایز» استفاده کرد و نوشت: ایران با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز و به لطف گلزنی مهدی طارمی بر اروگوئه غلبه کرد.

سایت «اوجوگو» پرتغال هم اینطور به بازی ایران - اروگوئه اشاره کرد: «بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران نمی‌توانست بهتر از این پیش برود و تیم او در دیداری که طارمی نقش قهرمان را ایفا کرد، با نتیجه یک بر صفر مقابل اروگوئه پیروز شد. طارمی که در دقیقه 68 وارد زمین شد، توپ را از یک سانتر دریافت کرد و موفق به گلزنی شد تا تفاوت را رقم بزند».

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟
3 0

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما