شناسهٔ خبر: 56334636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مدیرعامل و سرمربی ملوان محروم شدند

فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده های برخی از تیم های فوتبال صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده های برخی از تیم های فوتبال به شرح زیر صادر کرد:

* دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر برگزار و از سوی محمد علوی، مدیر تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم سپاهان اصفهان به دلیل ورود بیش از ظرفیت اعلام شده تماشاگر به ورزشگاه و پرتاب ترقه و نارنجک از سوی تماشاگرانش، به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است).

باشگاه فولاد خوزستان نیز به دلیل حضور تماشاگرانش مقابل رختکن تیم باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* مسابقه تیم های ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان برگزار و از سوی پژمان نوری، مدیر عامل تیم ملوان بندر انزلی تخلفانی مبنی بر بدرفتاری مقابل مقام رسمی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

 تیم ملوان بندر انزلی به دلیل توهین، فحاشی، پرتاب سنگ و بطری آب که منجر به وقفه بازی از سوی تماشاگران منتسب شد، باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندر انزلی اقدام به بیرون کشیدن تیم کرد که این امر نقض اصول رفتار جوانمردانه است. بر همین اساس به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین شاهین، مدیر رسانه تیم ملوان بندر انزلی به دلیل رفتار غیر ورزشی به یک جلسه از همراهی تیم خود از حضور در کلیه ورزشگاههای کشور  محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* کمیته انضباطی به دلیل تحلف پیروز قربانی در دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا با صدور قرار دستور موقت و تا اطلاع ثانوی از حضور در ورزشگاههای فوتبال کشور محروم کرد.

با توجه به اینکه تخلفات حادث شده مبنی بر رفتار غیر ورزشی و تحریک تماشاگران در خور صدور قرار دستور موقت است. به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از ورود به تمامی ورزشگاههای فوتبال کشور محروم بوده و لازم است دفاعیات خود را ظرف مدت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

نظر شما