شناسهٔ خبر: 56333164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهار پایگاه ویژه نظارت بر اصناف در اطراف حرم رضوی فعال است

مشهد- ایرنا- مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: چهار پایگاه ویژه نظارت بر عملکرد اصناف و بازرسی از آنها در چهار مسیر منتهی به حرم رضوی با استقرار بازرسان تمامی دستگاههای نظارتی در ایام دهه پایانی ماه صفر فعال شده است.

صاحب‌خبر -

ناصر شعربافیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده این پایگاهها تحت عنوان پایگاه بازرسی و دریافت شکایات مردمی دارای تابلو هستند.

وی ادامه داد: در این پایگاه‌ها، نمایندگان سازمان بازرسی، اصناف، سازمان صنعت ،معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و بسیج مستقر هستند.

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی گفت: علاوه بر این شمار در محل اتحادیه مهمانپذیرها در خیابان بهجت، اتحادیه زعفران در خیابان دانش و اتحادیه گلدوزان در خیابان توسی نیز پایگاههای بازرسی و دریافت شکایات ایجاد شده و مشغول ارائه خدمت هستند.

شعربافیان با بیان این که پایگاه اصلی نظارت و بازرسی بر بازار نیز در محل جهاد کشاورزی مشهد به عنوان پایگاه ستادی برپا شده است ادامه داد: با فراخوان انجام شده از تمام بخشهای جهاد کشاورزی،تمامی بخشها به کمک نظارت و بازرسی آمده‌اند و در قالب تیمهای بازرسی ساماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۰ تیم بازرسی جهاد کشاورزی به استعداد هر تیم هشت نفر در مشهد فعال است.

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی گفت: تمام سعی نیروها بر رسیدگی سریع و بلافاصله به شکایات مردمی است تا منجر به رضایت و برگشت وجه اضافه دریافتی به زائر و مجاور شود.

شعربافیان افزود: تمامی تخلفات واحدهای اقتصادی به صورت تنظیم پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

پیش بینی شده بین ۶ تا هشت میلیون زائر در ایام دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا(ع) سفر کنند.

نظر شما