شناسهٔ خبر: 56333157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ارشد نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

پیکر شهید «جاویدی مهر» در زادگاهش قوچان تشییع می‌شود

قوچان - ارشد نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: پیکر شهید مسلم جاویدی‌مهر عصر شنبه در قوچان تشییع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ رضا آذریان شامگاه جمعه در حاشیه سرکشی از خانواده شهید مسلم جاویدی‌مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید مسلم جاویدی مهر که در جریان آشوب‌های اخیر در قوچان به درجه شهادت نائل شد، دارای ۵۰ درصد جانبازی بود که آن را در پاکسازی میادین به جا مانده از دوران دفاع مقدس به دست آورده بود.

وی از تلاش‌های این شهید برای برقراری امنیت در منطقه شرق کشور به مدت ۳ سال خبر داد و تأکید کرد: این شهید بدون آنکه مأموریتی به وی ابلاغ شود و بر حسب حس ولایت‌مداری و سرباز این وطن بودن، زمانیکه اموال مردم در شهر قوچان توسط گروه‌های معاند و عوامل استکبار جهانی به غارت برده شد، خودجوش به‌عنوان یک فرد حزب‌اللهی و سرباز ولایت وارد صحنه شده و پس از درگیری به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

ارشد نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: کسانی که این اقدام را انجام داده‌اند در آینده به همت مسئولان قضائی استان و شهرستان قوچان دستگیر و مجازات خواهند شد.

امیر آذریان یادآور شد: مراسم تشییع پیکر این شهید همزمان با شهید دوست محمدی در مشهد از میدان شریعتی به سمت حرم مطهر رضوی با حضور هیئات مذهبی، خانواده شهدا و نیروهای مسلح تشییع و پس از اقامه نماز و طواف در حرم مطهر به قوچان انتقال پیدا کرده تا مراسم تشییع و خاکسپاری با حضور همشهریانش برگزار شود.

گفتنی است؛ شهید ستوان یکم مسلم جاویدی مهر چهارشنبه شب در جریان آشوب‌های به وجود آمده در قوچان توسط افراد اغتشاشگر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما