شناسهٔ خبر: 56330194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش؛

خراسان جنوبی به لحاظ نیروی انسانی منطقه مستعدی است

معاون سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش از ایجاد الگو‌های جدید آموزش و پرورش در خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت های موجود خبر داد.

صاحب‌خبر -

عبدی معاون سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش در دیدار با قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: با عنایت به پیشینه فرهنگی این استان، مردم خراسان جنوبی انسان‌های رشد یافته‌ ای هستند.

او با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به خراسان جنوبی افزود: برگزاری میز خدمت در حاشیه نماز جمعه بیرجند بسیار جذاب بود که تبدیل به الگویی برای بسیاری از سفر‌های استانی شده است.

عبدی اظهار کرد: در سفر‌های استانی با الگوگیری از خراسان جنوبی در برگزاری میز خدمت، به صورت مستقیم به مطالبات فرهنگیان و مردم پاسخ داده می‌شود.

معاون سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خراسان جنوبی ظرفیت‌های فوق العاده‌ای دارد، تصریح کرد: از خراسان جنوبی انتظار الگو‌های جدید آموزش و پرورش به بار نشسته داریم.

او با بیان اینکه در استان‌های مختلف اکنون مسائل جدی در حوزه آموزش و پرورش داریم، ادامه داد: با توجه به تدابیری که در خراسان جنوبی اندیشیده شده در استان مشکلی نخواهیم داشت.

هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است

قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت حوزه آموزش و پرورش سبب رشد و ترقی جامعه می‌شود.

او افزود: همه ما باید در هر جایگاهی برای تقویت آموزش و پرورش تلاش کنیم.

قناعت با اشاره به برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان اظهار کرد: اتفاقات خوبی در این سفر افتاد که از آن جمله جلسه شورای آموزش و پرورش و حضور وزیر در نماز جمعه مرکز استان، سخنرانی قبل از نماز و برگزاری میز خدمت و ملاقات‌های مردمی بود که تاثیرات بسیار مطلوبی به همراه داشت.

استاندار خرسان جنوبی ادامه داد: برای اولین بار میز خدمت به صورت فشرده برگزار و به مطالبات مردم پاسخ داده شد.

او با تأکید بر اینکه نگاه ما نسبت به آموزش و پروش خاص است، گفت: انتظاری که وزارتخانه از آموزش و پرورش خراسان جنوبی دارد با استان‌های دیگر فرق می‌کند.

قناعت با بیان اینکه مردم استان اهل فضیلت و کتاب هستند، اظهار  کرد: با وجود پدران علمی که در استان داریم، توقع وزارتخانه از خراسان‌ جنوبی را بجا می‌دانم.

نظر شما