شناسهٔ خبر: 56326916 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

عرق یونجه برای کودکان می تواند اثر معجزه آسایی داشته باشد

حفظ سلامتی و نشاط اعضای خانواده به خصوص کودکان از اولویت های والدین به شمار می رود، بسیاری ازعرقیات گیاهی می تواند از بروز بسیاری از ناخوشی ها و ناملایمات برای فرزندان و کودکان جلوگیری کند

صاحب‌خبر -

در قدیم این گیاه فقط به عنوان علوفه برای حیوانات به کار می رفت و خواص دیگری نداشت؛ ولی امروزه با پی بردن به خواص شگفت انگیز آن بسیاری از پزشکان طب سنتی از عرق آن برای درمان بسیاری از بیماریها استفاده می کنند.حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که گیاه یونجه چیست و در کجاها کشت می شود؟یونجه گیاهی است که گلهای آن به رنگ بنفش و آبی است که بیشتر در زمینهای جنوب و مرکزی کشور کشت می شود.این گیاه سرشار از ویتامینها و املاح معدنی مفید می باشد که برای بدن بسیار ضروری استدر چند دهه اخیر مصرف عرق یونجه مزیتهایی برای افراد به دنبال داشته که از بین آنها می توان به افزایش سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن، افزایش اشتها اشاره کرد.طبع گرم و خشک دارد و طبق مزاج باید افراد با احتیاط مصرف شود.استفاده از جوانه آن برای تهیه سالاد بسیار مفید و سرشار از کالری است و برای کسانی که دنبال غذاهای سالم می گردند گزینه بسیار مناسبی است.

عرق یونجه برای کودکان می تواند اثر معجزه آسایی داشته باشد

مجموعه آراد برندینگ  انواع عرقیجات اصل مانند عرق یونجه زرد دو آتیشه را با نازلترین قیمت و کیفیت بالا به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید عرق یونجه طبیعی و خالص به سایت ما مراجعه کنید.عرق یونجه دارای خواص و مزیت فراوانی است و در درمان بسیاری از بیماریها کاربرد فراوانی دارد.

عرق یونجه برای کودکان

اگر کودکی دارید که گرفتگی بینی آزارش می دهد و یا با کم خونی مواجه است و انرژی زیادی ندارد می توانید از یونجه قرمز و عرق یونجه استفاده کنید و به او بدهید تا مشکلات نام برده شده در او رفع شود.

آیامی دانسیتد که برای افرادی که در بدنسازی کار می کنند عرق یونجه دو آتیشه بسیار مفید است اگر از افرادی هستید که درباشگاه به ورزش می پردازید و انرژی زیادی از شما می رود پیشنهاد می کینم که حتما از عرق یونجه استفاده کنید زیرا علاوه بر تامین انرژی بدن برای ورزش، ویتامینهای ضروری و مهم را هم برای بدنتان تامین می کند. به دلیل وجود ویتامین K زیاد در عرق یونجه سنگین، برای پلاکتها بسیار سودمند است و از ایجاد خون ریزی و لخته شدن خون جلو گیری می کند. به سلولهای خونی که از ایجاد و بروز لخته های خونی جلوگیری می کند پلاکت نام نهاده اند که یکی از سلول های بسیار مهم بدن می باشد و با یک نوشیدنی ساده تقویت می شود و آن عرق یونجه می باشد. افراد با مراجعه به کوگل و سایت حاضر می توانند خواص عرق یونجه برای کودکان را به خوبی متوجه شوند و از آن استفاده کنند.

عرق یونجه برای کودکان می تواند اثر معجزه آسایی داشته باشد

قیمت عرق یونجه

بهبود عملکرد کلیه ها از طریق دفع مکرر ادرار امکان پذیر می باشد، مصرف عرق یونجه خالص ادرار آور می باشد و به همین دلیل برای سلامت کلیه ها مفید می باشد، قیمت این محصول اگر واقعا طبیعی و خالص باشد کمی گران خواهد بود.سنگ کلیه و سایر بیماری های مربوط به کلیه با مصرف این عرق گیاهی درمان خواهد شد و پزشکان طب سنتی از عرق یونجه برای کاهش علائم این بیماری ها برای بیماران خود تجویز می کنند.شرکت ما کارگاه تخصصی تولید انواع عرقیجات گیاهی را داشته است و آنها را با کیفیت بسیار خوب و خالص تولید می کند به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت از ارگانیک بودن این محصولات اقدام به خرید آنها کنید. افزایش غیر طبیعی میزان هموگلوبین در بدن منجر به غلظت خون می شود، مصرف عرق یونجه دو آتیشه برای کاهش غلظت خون موثر می باشد،

عرق یونجه برای کودکان می تواند اثر معجزه آسایی داشته باشد

 به جز یونجه محصولات گیاهی دیگری مثل سیاه دانه، انار، زرشک و شبدر نیز برای بهبود این وضعیت در بدن تاثیرگذار است ولی قیمت عرق یونجه با بقیه متفاوت است و به صرفه تر می باشد.مصرف بیش از اندازه یونجه منجر به عدم جذب ویتامین E در بدن می باشد و نبود این ویتامین بر سلامت پوست و مو اثر منفی می گذارد، کسانی که از داروهای شیمیایی برای کنترل قند استفاده می کنند بهتر است از قبل از مصرف با دکتر خود مشورت کنند.

نظر شما