شناسهٔ خبر: 56326776 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

کهن ترین ظروف نقره دست دوم ایران باستان

ظروف نقره دکوری قدیمی جزو وسایل کهنه و دست دوم به حساب می آید از وسایلی که هنوز با وجود قدمت آن خرید و فروش می شود.

صاحب‌خبر -

ظروف نقره دکوری اصل قدیمی دست دوم قیمت خرید،خواص، کاربرد و مصارف گوناگونی دارد که افراد خوش ذوق به دنبال تهیه آن می باشند محصولات نقره دکوری اصل قدیمی ایرانی نه تنها در کشور خودمان طرفدارهای زیادی دارد بلکه در خارج از ایران هم مشتریان مشتاقی دارد که حاضرند برای این ظروف هزینه گزافی را بپردازند قیمت خرید ظروف دکوری نقره براساس وزن، قدمت، و میزان کیفیت ظاهری آن تعیین می شود که هرچه میزان قدمت آن قدیمی تر باشد به همان نسبت هم قیمت آن افزایش می یابد.

شما در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که مشخصات ظروف نقره دکوری بر روی آن نیز حک شده باشد اعم از وزن آن، مدل و دیگر مشخصات ظروف نقره تا بتوانید از اصل بودن محصولتان اطمینان حاصل فرمایید.مجموعه ی آراد برندینگ با در نظر داشتن تمامی این شرایط برای شما خرید غیر حضوری و آنلاین را در نظر گرفته تا بتوانید محصولتان را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت درب منزل خود از ما تحویل بگیرید و دیگر نگران اتلاف وقت و هزینه ی خود نباشید. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره فرم درج شده در سایت را پر نموده تا همکاران ما در مجموعه در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

مزایای نقره

در ابتدا توضیحاتی در رابطه با فلز نقره بیان می شود؛ نقره از جمله محصولاتی به شمار می آید که خرید و فروش آن، با هزینه های بالایی همراه است. در فرآیند تولید این فلز، یکسری طراحی ها صورت می گیرد که سبب افزایش قیمت این فلز می شود؛ که به این افزایش قیمت، اجرت ساخت گفته می شود.

پس از طلا، نقره بیش از پیش به عنوان فلز گرانبها مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد و مانند طلا قیمت آن نیز در حال تغییر و نوسان می باشد. نقره فلزی براق، سفید رنگ و انعطاف پذیر است که می توان آن را بدون خرد شدن به لایه های نازک برش داد. از مزایای نقره می توان گفت که یکی از فلزاتی که با آن زیور آلات ساخته می شود از جنس نقره است که برای سلامتی بسیار مفید می باشد. همچنین نقره به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده، موثر بوده و میکروب را از بین می برد.

 

برای فعالیت در این زمینه، ما می توانیم با تهیه و خرید کلی ظروف نقره دست دوم، هزینه های مازاد را حذف کرد. امروزه نقره هم مانند بقیه فلزات شرایط بورسی خاص خود را دارد. افراد باید جهت خرید ظروف نقره دست دوم، به مراکز خرید آن مراجعه کنند به این دلیل که برخی افراد سود جو وجود دارند که از افرادی که نسبت به ویژگی های ظروف نقره بی اطلاع هستند سوء استفاده می کنند و ظروف نقره را با عیار کم شده به دلیل دست دوم بودن پول زیادی را در مقابل آن از مشتری دریافت می کنند. پس به همین علت برای جلوگیری از سوء استفاده این افراد باید هنگام خرید، یا افراد آشنا به فلز نقره را همراه خود ببرید یا اینکه از مشاوره کارشناسان بورس ظروف نقره استفاده کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید و هزینه واقعی ظروف را پرداخت کنید. در این میان ظروف نقره همچنین مجسمه، قاشق چنگال، تنگ، شکلات خوری، پارچ، سماور و آینه و شمعدان از جمله وسایلی است که طرفداران بسیاری دارد.

ظروف نقره دکوری اصل

امروزه، قطعات الکترونیکی یکی از وسایلی است که بیشترین میزان استفاده از نقره را به خود اختصاص داده است ظروف مسی الماس تراش و ظروف نقره دکوری اصل دارای یکسری عدد درج شده است که سازندگان آن برای شناسایی اصل با نوع تقلبی آن را بر روی محصول خود حک می نمایند در گاهی مواقع برای خواندن اعداد درج شده نیاز به بزرگنمایی کردن می باشد روشهای مختلفی برای تست کردن نوع اصل با تقلبی وجود دارد مثل: تست کردن با آهنربا، تست کردن با قطعات یخ، اگر در این روش تست، یخ به سرعت آب شود یعنی ظروف نقره شما اصلی است.

ظروف نقره دکوری در قدیم با روش قلم زنی سنتی بصورت دستی انجام می شد و میزان خالصی نقره در ظروف نقره قدیمی بیشتر از مدلهای تولیدی امروزی است ظروف نقره دکوری قدیمی همیشه دارای طرفداران خود است و هیچگاه این ظروف ارزش اصلی خود را از دست نمی دهند ظروف نقره قدیمی به دلیل ارزش زیادی که دارند فقط توسط افراد خاص و متمدنی ارزش هنر را می فهمند خریداری می شود.

تولید ظروف نقره دکوری و میوه خوری مسی دارای مراحل بسیار زیادی می باشد مثل ذوب نمودن نقره خام، ریختگی، خم کردن، عیار کردن، قلم زنی و غیره که همه آنها دارای مراحل کلی تری دیگری می باشند شاید با خود بگویید آیا واقعا ظروف نقره دکوری قدیمی با ارزش هستند؟ در پاسخ به سوال شما می گوییم بله چرا که ظروف نقره دکوری دستی قدیمی نسبت به نوع امروزی بسیار با ارزش اند و مشاهده شده که بعضی از این ظروفهای نقره دکوری قدیمی در موزه های معروف کشور نگه داری می شوند.

نظر شما