شناسهٔ خبر: 56326242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خروش مردم خراسان جنوبی علیه هنجارشکنی‌ و توهین به مقدسات

بیرجند - ایرنا - قشرهای مختلف مردم خراسان جنوبی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا تظاهرات مردمی در اعتراض به هنجارشکنی و آشوبگری همزمان با سراسر کشور امروز در شهرهای مختلف خراسان جنوبی برگزار شد و مردم در این راهپیمایی ضمن محکومیت توهین به مقدسات و حرکات هنجارشکنان، انزجار خود را نسبت به اقدامات خرابکارانه و خلاف نظم و امنیت عمومی اعلام کردند.

این راهپیمایی در شهر بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه موقت بیرجند، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم از مصلای المهدی (عج) به سمت میدان نماز برگزار شد.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر ، مرگ بر آشوب‌گر، فتنه‌گر بی حیا مرگت باد، نیروی انتظامی تشکر تشکر بار دیگر با حضور انقلابی خود بصیرت مثال‌زدنی و وحدت ایرانیان را به رخ بدخواهان انقلاب و نظام کشیدند.

نمازگزاران و مردم با در دست داشتن پوسترهایی با نوشته "ما تا آخر ایستاده‌ایم مطیع امر رهبریم"، "پلیس قانون‌مدار تشکر تشکر" و "پلیس ستون اصلی امنیت کشور است" انزجار خود را از حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت برخی عوامل به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبر اعظم (ص)، مساجد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، هتک حرمت حجاب بانوان، تخریب اموال عمومی و سلب امنیت مردم اعلام داشتند.

اقشار مختلف جامعه، احزاب و گروه‌های سیاسی، خانواده شهدا و ایثارگران، روحانیون و دانشگاهیان در این اجتماع مردمی حضور داشتند و در شهرستان درمیان، نمازگزاران جمعه تشیع و اهل سنت در کنار هم اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

همچنین در شهرستان طبس مردم ضمن حضور در راهپیمایی، با اهدای شاخه گل از نیروهای انتظامی قدردانی کردند.

قطعنامه پایانی تظاهرات محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی نیز قرائت و از همگان به‌ویژه جوانان و نوجوانان آگاه و فهیم ایران اسلامی خواسته شد در این فتنه، همچون گذشته با شناخت حق و ملاک‌های آن و دریافت روایت‌های صحیح و معتبر از رسانه‌های رسمی کشور، با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، دشمنان را در نیل به اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

راهپیمایی سراسری امروز در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد.

نظر شما