شناسهٔ خبر: 56325787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

راهپیمایی مردمی در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی در خراسان جنوبی برگزار شد

زهرا حمیدی

تظاهرات مردمی در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به دنبال حرکت‌ها و اغتشاشاتی که روزهای اخیر صورت گرفت و هتک حرمتی که به قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام و مقدسات ایران شد؛ راهپیمایی اعتراضی علیه این هتک حرمت در شهرهای خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مردم در این راهپیمایی اعتراضی شرکت کرده و انزجار خود را از حرکت‌های ددمنشانه‌ای که منشأ آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دادند.

مردم در مرکز استان نیز بعد از نماز جمعه در مسیر مصلی تا میدان آدینه راهپیمایی کرده و با شعارهای "جانم فدای رهبر"، "مرگ بر منافق"، "تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم" و " نیروی انتظامی تشکر تشکر" اقدامات هنجارشکنان در روزهای اخیر را محکوم کردند.

قطعنامه پایانی تظاهرات محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی نیز قرائت و از همگان به‌ویژه جوانان و نوجوانان آگاه و فهیم ایران اسلامی خواسته شد در این فتنه، همچون گذشته با شناخت حق و ملاک‌های آن و دریافت روایت‌های صحیح و معتبر از رسانه‌های رسمی کشور، با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، دشمنان را در نیل به اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

امروز شهرهای مختلف خراسان جنوبی با شعارهای "ما تا آخر ایستاده‌ایم مطیع امر رهبریم"، "پلیس قانون‌مدار تشکر تشکر" و "پلیس ستون اصلی امنیت کشور است" آمیخته شد.

انتهای پیام

نظر شما