شناسهٔ خبر: 56325473 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

خرما کبکاب داردان وارد بازار داخلی شد

سالانه مقادیر زیادی از این خرما را روانه بازارهای صادراتی می کنند و میشه گفت ایران تنها کشوری است که این خرما را تولید و عرضه می کند.

صاحب‌خبر -

 شما می توانید با مراکز فروش عمده این محصول که در بازار خرما دارای قدمت و تجربه های بسیار بالا هستند استفاده کنید همچنین می توانید با مشاوران مجموعه آراد برندینگ ارتباط گرفته و از کیفیت و کمیت این محصول اطلاعات کسب کنید.

خرما خاصیت ضد سرطانی دارد از این رو طرفداران و خریداران زیادی به فکر تهیه و مصرف آن افتاده اند. خرما یا رطب انرژی زا است و بدن را در برابر بیماری ها مقاوم می سازد، خرما دارای قند طبیعی است که می تواند انرژی زیادی به ما هدیه کند همچنین برای عملکرد بهتر مغز ما یک کمک کنده ی واقعی و منحصر به فرد است.

خرماهای خشک و نیمه خشک ماندگاری بالایی دارند و می توان آن ها را در کابینت و یا آشپزخانه نیز نگهداری نمود این خرما ها را می توان تا یک سال نگهداری و مصرف کرد برای نگهداری بهتر می توان آن ها را درون ظرف پلاستیکی درب دار یا پلاستیک هایی که زیپ دار هستند ریخته و مورد مصرف قرار داد.

بهتر است قبل از مصرف خرما که یک نوع میوه محسوب می شود مثل سایر میوه های دیگر آن را شست.

فروش خرما کبکاب

باید بدانید فروش خرما کبکاب مانند انواع خرما همچون خرما برحی باید در بسته بندی های مناسب قرار بگیرند به دلیل اینکه بسته بندی نامناسب سبب خرابی وله شدن آن میشود و شکل و ظاهر خرما را خراب میکند همچنین شما برای اینکه یک محصول مرغوب و با کیفیت خریداری کنید باید خرما درشت دارای پوست های ضخیم و چسبیده به میوه باشند.

این خرما یکی از انواع خرما هایی است که به ندرت در جنوب کشور کشت می شود استانهایی که این خرما را کشت می کنند استان خوزستان و استان بوشهر هستند میوه خرما کبکاب قهوه ای روشن و تا حدودی تیره این محصول قرار گرفته است و درصد رطوبت آن چیزی در حدود ۱۹ درصد است از نظر شکل ظاهری این خرما بیضی مانند است و هسته آن نسبت به دیگر خرما ها چسبندگی بالایی برخوردار است.

فروش خرما کبکاب

شما با توجه به این اطلاعات و راهنمایی ها باید خرمای کبکاب را انتخاب کنید همچنین از نظر بسته بندی خرمای کبکاب در بسته بندی کارتونی و پاکتی و نوع دیگر آن تلسکوپی و یا سطلی است که خرما در آن دیده می شود.

مشتریان زیادی بعد از ثبت سفارش در این مجموعه محصول دلخواه خود را خریداری کرده و حاشیه سود خوبی را نصیب خود می کنند شما نیز می توانید این موضوع را مد نظر قرار دهید بعضی از متقاضیان نسبت به قیمت یک محصول حساسیت بیشتری نشان میدهند و این یک امر طبیعی است چون این دسته از افراد دنبال سود بیشتر هستند.

خرما کبکاب داردان

یکی از بهترین خرماها، خرما کبکاب داردان رطب سطلی است که طعم و رنگ بی نظیری دارد و فوق العاده شیرین و خوشمزه است. خرما ها در بسته بندی های متنوعی قرار دارند که بعضی از آن ها در جعبه های کارتونی کوچک و بعضی بزرگ و معمولا در سطل های زیبای دسته دار و درب دار پلاستیکی و غیره بسته بندی می شوند که وزن های آن ها نیز با هم متغییر هستند.

برای خرید بهترین خرما بسته بندی باید به نوع خرما ها دقت داشت که آن ها خشک نباشند و زیاد بهم چسبیده و له شده نباشند، روی آن ها شکرک نزده باشد و طعم و بوی بد و ترشی نداشته باشد، دانه های درشت و سیاه رنگ و سالمی داشته باشند.

خرما کبکاب داردان

گاها بعضی از تولید کنندگان و پخش کنندگان خرما ها را با چند نوع خرمای دیگر مخلوط می کنند و ته ظرف می چینند و بالا و قسمت های رویی را گلچین و یکدست می سازند و مشتریان را گمراه می کنند در خرید این خرما توجه داشته باشید.

بهتر است قبل از مصرف خرما که یک نوع میوه محسوب می شود مثل سایر میوه های دیگر آن را شست. زیرا، در نخلستان ها در معرض آلودگی و گرد و غبار قرار گرفته اند و هنگام چیدن ممکن است میکروب و یا آلودگی روی آن نشسته باشد بنابراین باید آن ها را تمیز شست و بعد مصرف نمود اما نیازی به کندن پوست آن نیست.

نظر شما