شناسهٔ خبر: 56325397 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

کلاس‌های کدام دانشگاه‌‌ها این هفته مجازی برگزار می‌شود؟

در شروع سال تحصیلی جدید برخی از دانشگاه‌های تهران کلاس‌های خود را به‌مدت یک هفته غیرحضوری و به‌صورت مجازی برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، علت مجازی برگزار شدن کلاس‌های دانشگاه‌ها در هفته اول مهر تعطیلی‌های مکرر اعلام شده است.

دانشگاه تهران

به نقل از تسنیم، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های دانشگاه تهران از دوم تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که به‌دلیل دو روز تعطیلی رسمی در هفته آینده و مشکلات رفت‌وآمد دانشجویان، کلاس‌های درس در هفته دوم نیمسال جاری از طریق سامانه مدیریت یادگیری (http://uv.sbu.ac.ir) برگزار خواهد شد.

دانشگاه الزهرا

به نقل از ایسنا، دانشگاه الزهرا در اطلاعیه‌ای از مجازی شدن کلاس‌های درس و جلسات دفاع پایان‌نامه‌ از دوم تا هفتم مهر ماه خبر داد.

دانشگاه علامه طباطبایی

همچنین دانشگاه علامه طباطبایی نیز کلاس‌های هفته اول مهر خود را غیرحضوری برگزار می‌کند.

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام کلاس‌های این دانشگاه، به‌دلیل تعطیلات مکرر در هفته اول مهر به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند.

دانشگاه علم و صنعت

همچنین دانشگاه علم و صنعت اعلام کرده است؛ با توجه به تعطیلات پیش رو در هفته آینده، کلیه کلاس‌ها در تمامی مقاطع، از تاریخ ۲ مهر لغایت ۷ مهر ماه به‌صورت غیرحضوری و در بستر سامانه LMS دانشگاه برگزار می‌گردد.

دانشگاه صنعتی امیر کبیر

کلاس‌های دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز از تاریخ ۲ تا ۷ مهر در تمام مقاطع به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

دانشگاه پیام نور

بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنایت و تعطیلات دهه آخر ماه صفر و اختلالات اینترنت تمامی کلاس‌های دانشگاه در هفته آینده تعطیل است و از نهم مهر ۱۴۰۱ آغاز و برگزار خواهد شد.

دانشگاه سوره تهران

دانشگاه سوره در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ با توجه به تعطیلات هفته آینده و پیگیری خانواده‌ها و دانشجویان، از روز شنبه (۲ مهر) تا پنجشنبه (۷ مهر) تمام کلاس‌های دانشگاه سوره در سامانه مجازی دانشگاه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما