شناسهٔ خبر: 56323372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید فرید صادقی: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است

در وصیت‌نامه شهید فرید صادقی می خوانید: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است و سعى دارد اسلام را شکست دهد و ما تکلیف داریم که به کمک اسلام برویم و اسلام را به تمام جهان صادر کنیم و در این راه کشته شدن افتخار ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید فرید صادقی در تاریخ بیستم فروردین ماه۱۳۴۶ در شهر مقدس قم در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. وی در تاریخ یازدهم فروردین ماه ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت رسید.  در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می خوانید.

«بسم الله الرحمن الرحیم »

شهادت کمال انسانیت است «امام خمینى»

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عند الله و اولئک هم الفائزون (توبه ۲۰) / آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند آن ها را نزد خدا مقام بلندى است در آنان بالخصوص درستکاران و سعادتمندان دو عالمند.

قال امیر المومنین علیه السلام: « إنَّ الجِهادَ أشْرَفُ الأعمالِ بعدَ الإسلامِ، و هُو قِوامُ الدِّینِ، و الأجْرُ فیهِ عَظیمٌ مَع العِزّةِ و المَنَعةِ، و هُو الکرّهُ، فیهِ الحَسَناتُ و البُشْرى بالجنّةِ بَعد الشَّهادَةِ.» / همانا جهاد شریفترین کارها بعد از اسلام است. جهاد مایه پایدارى دین است و علاوه بر آن که عزّت و اقتدار مى آورد اجرى بزرگ دارد. جهاد، سخت است و پاداش دار و در آن نوید بهشت است پس از شهادت.

به نام الله، به نام الله که تمام هستى و قیامت را آفرید و انسان را همراه در آزمایش قرار داد و پیامبران و رسولان را براى راهنمایى و هدایت ما فرستاد و با نور ۱۴ معصوم پا ک راه را براى انسان روشن نمود تا انسان طریق درست پیمودن را پیدا کند و از راه راست منحرف نشود.

سپاس خداوندى که رحیم است و غفور است و کریم و صاحب روز جزاء است آن خداوندى که همیشه خوبى بنده خودش را مى خواهد و با امتحان منافقین و کفار را به مسلمین و مؤمنین مى شناساند.

با ارسال فراوان‌ترین درود و سلام ها خدمت پیامبر اکرم حضرت محمد ابن عبدالله(ص) و دخترگرامی‌اش حضرت فاطمه زهرا(س) که هم اکنون که وصیت نامه ام را مى نویسم، روز شهادت این بانوى گرامى دو عالم است و با سلام و دورد بى‌کران به امام علی(ع) و یازده جانشینش که آخرین آن‌ها حضرت بقیة‌الله الاعظم حجة ابن الحسن العسگرى(عج) ارواحنا له الفداء که فعلا در پرده غیبت کبرى به سر مى‌برد که امیدوارم که خداوند چشم ما را با نور ایشان نورانى فرماید. با درود بر نائب امام زمان آیت الله امام خمینى رهبر جمهورى اسلامى ایران رهبرى که همچو نورى می‌تابد.

مسئله اصلى ما به گفته روح خدا خمینى بت شکن جنگ است که امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است و سعى دارد اسلام را شکست دهد و ما تکلیف داریم که به کمک اسلام برویم و اسلام را به تمام جهان صادر کنیم و در این راه کشته شدن افتخار ماست.

اما پدر و مادر بهتر از جانم، امیدوارم فرزند خود را ببخشید، زیرا فرزندى خوب براى شما نبودم و حق فرزندى را ادا نکردم. پدر مادر عزیز تمامى دارایى مرا از قبیل موتور و دوربین به جبهه جنگ بدهید و دعا کنید که هر چه زودتر جنگ به نفع اسلام تمام شود. در مورد نماز و روزه که 5 سال نماز و ۵ ماه روزه بگیرید اما براى شما تکلیف نمى‌کنم؛ ولى اگر بیشتر بخوانید بهتر است که ان شاءالله خدا به شما اجر بیشتر بدهد.

از تمام دوستان و آشنایان و آن‌هایى که مرا می‌شناسند حلالیت بطلبید حتى اگر شده با پول.
از این وقت که وصیت نامه‌ام به دستتان مى‌رسد بقیه وصیت‌نامه‌هایى که در بسیج است باطل است و اگر بعد این وصیت‌نامه‌ای نوشتم در آن ذکر می‌کنم و اگر ذکر نکردم قابل قبول است.

پدر و مادر عزیزم در شب اول بر سر قبرم قرآن بخوانید که شب اول قبر برایم راحت بگذرد. اما پدر و مادر عزیزم بعد از من که امید دارم شهادت به معنى واقعى کلمه باشد بى صبرى نکنید و گریه شما دشمن‌ را شاد مى‌کند و اگر هم خواستید گریه کنید به یاد امام حسین(ع)، على اکبر و على اصغر امام حسین گریه کنید و صبر را پیشه خود کنید که خداوند با صابران است.

خدا ترس و متقى باشید و وصیت امیرالمومنین(ع) را به جا آورید که تقوى و نظم در کارها است و امیدوارم که خداوند گناهان ما را ببخشد و رزمندگان اسلام را به پیروزى نهایى برساند و امام خمینى را تا انقلاب مهدى(عج) نگه دارد و خداوند ما را به کمال انسانیت که شهادت به معنى واقعى است برساند.

به امید فتح کربلا و قدس عزیز و فرج امام زمان «عج»
خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار
از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر بی افزاى
به یاد مهدى زین الدین فرمانده لشگر ۱۷ على ابن ابیطالب
فرید صادقى 

انتهای پیام / 78032

 

نظر شما