شناسهٔ خبر: 56318962 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

بهترین زمان سال برای شستن فرش

صاحب‌خبر -

ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین زمان سال برای شستن فرش را به شما اطلاع دهیم. پس اگر می خواهید بدانید که چه زمانی را برای شستن فرش هایتان انتخاب کنید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

چه زمانی از سال برای تمیز کردن فرش ها بهتر است؟

اگرچه که قاعدتا هر زمان که فرش ها کثیف شوند، می توانید آن ها را به یک متخصص شستشوی فرش ی قالیشویی در تهران بسپارید اما مسلما اغلب افراد ترجیح می دهند که فصل بهار را برای انجام این کار انتخاب کنند. در فصل زمستان اغلب پاهای ما خیس هستند و بو و آلودگی های پاهای در کفش مانده را به فرش منتقل می کنند. همین موضوع شاید بهترین دلیل برای شستن فرش در آخر زمستان یا اول بهار باشد. اما همچنان به یاد داشته باشید که شما محدودیتی برای انتخاب فصل شستشوی فرش خود ندارید.

آیا شستن فرش در زمستان مشکلی دارد؟

همانطور که گفتیم، فرش ها را می توان در هر زمان شست. امروزه شما می توانید حتی در سردترین و مرطوب ترین روزهای سال یعنی زمستان نیز فرش های خود را به قالیشویی های معتبر بسپارید. قالیشویی های حرفه ای با دارا بودن تجهیزات مدرن خشک کن لوله ای، می توانند تا 95 درصد رطوبت فرش را پس از شستشوی فرش، خارج کنند. بنابراین فرش ها بدون توجه به آب و هوای محیط، ظرف چند ساعت پس از تحویل به راحتی و به صورت کاملا طبیعی خشک خواهند شد.

آیا فصل بهار بهترین زمان شستن فرش است؟

به دلایل زیر و به طور خاص پایان زمستان و اوایل بهار بهترین زمان برای شستشوی فرش ها توسط قالیشویی های معتبر و حرفه ای است:

در این فصل می توان پنجره ها را باز کرد تا نسیم خنک و تند فرش های شما را کاملا خشک کند.

آب و هوا معتدل شده و باران و برف کمتری می بارد، بنابراین خیسی و یا گل های وارد شده به خانه کمتر است.

آلرژن هایی مانند گرد و غبار و کنه هایی که در فرش زندگی می کنند، به خوبی حذف شده و از شدت آلرژی افرادی که به این مشکل در فصل بهار دچار هستند، می کاهد.

فرش ها برای تعطیلات نوروز کاملا تمیز بوده و می توانید با خانه ای تمیز و روی گشاده از میهمانان تان پذیرایی کنید.

توجه کنید که برخی افراد، ترجیح می دهند تا فرش های خود را در اواخر فصل بهار شستشو دهند تا لکه ها و آلودگی هایی که در طول تعطیلات بر روی فرش هایشان ایجاد شده را تمیز کنند. آخر بهار نیز یک زمان عالی برای شستن فرش است، چرا که علاوه بر تمیز شدن فرش از کثیفی های ایجاد شده در تعطیلات نوروز و تمیز ماندن فرش در مابقی طول سال، از شلوغی قالیشویی ها نیز فرار خواهید کرد.

بهترین زمان سال برای شستن فرش

بهترین زمان شستن فرش های خانه چه زمانی از سال است؟

توجه کنید که اگر فرش های خانه شما چندان استفاده نمی شود و شما نیز خانواده کم جمعیتی هستید، بهترین زمان شستشوی فرش ها سالی یکبار شستشوی عمیق در قالیشویی است.

اگر شما خانواده پرجمعیتی هستید اما در بیشتر ایام سال، از روفرشی استفاده می کنید و از فرش هایتان به دقت مراقبت می کنید، می توانید سالی 2 بار فرش هایتان را به قالیشویی های حرفه ای بسپارید.

اما در نهایت اگر شما خانواده پرجمعیتی هستید و در تمام ایام سال مهمان دارید و یا حتی خانواده کم جمعیت با فرزند کوچک هستید، بهتر است شستشوی فرش را سالی 3 تا 4 بار پس از هر فصلی انجام دهید.

فرش های واحدهای اداری تجاری خود را هر چند وقت یکبار بشوییم؟

شستشوی فرش های ادارات و مغازه ها به دلیل تردد بیشتر، معمولاً به دفعات بیشتری نیز انجام می شود. از آن جایی که در رستوران ها و یا واحدهای اداری، افراد معمولا کفش های خود را در نمی آورند و با کفش روی فرش راه می روند، واحدهای تجاری اداری فعالی که از فرش به عنوان کفپوش استفاده می کنند باید هر 3 ماه یکبار شستشوی آن را به یک قالیشویی حرفه ای بسپارند. هر 3 ماه یکبار متداول ترین زمان برای شستن فرش های اداری تجاری است.

کارفرمایان حتما می دانند که با ارائه یک محیط پاک، در واقع محیط سالم تر و پربارتری را برای کارکنان خود فراهم می کنند. همچنین مشتریان نیز معمولا از ورود به فضاهای آلوده خوششان نمی آید و فضاهای تمیزتر، سوددهی بالاتری نیز برای هر کسب و کاری دارند.

شستن فرش در قالیشویی حتی در ایام تعطیل سال

قالیشویی های حرفه ای همچون قالیشویی توحید آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در تمام طول سال حتی ایام تعطیل می باشند. قالیشویی توحید با دارا بودن تعداد زیادی پرسنل متعهد، می تواند در سریع ترین زمان ممکن در شلوغ ترین زمان سال یعنی پیش از نوروز نیز، خدمات موردنیاز شما را ارائه نماید.

شما می توانید خدمت موردنظرتان را از طریق سامانه پاسخگویی تلفنی و یا سایت مجموعه توحید، با ما در میان گذارید. خدمات ما با ضمانت و ظرف حداکثر 3 روز به شما ارائه خواهد شد. پس اگر نیاز به دریافت هر کدام از خدمات قالیشویی، مبل شویی یا موکت شویی را دارید، وقت نکشید و همین حالا اقدام کنید.

بهترین زمان سال برای شستن فرش

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید مجهزترین قالیشویی مکانیزه در تهران و کرج است که با رعایت بهداشت و اصول مذهبی و همچنین استفاده از بهترین مواد شوینده در خدمت مشتریان خود است. از هر کجای تهران و کرج می توانید شستشوی انواع مبلمان خود را با دستگاه های اتوماتیک به ما بسپارید. برای اطلاع از هزینه های قالیشویی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.https://tohidcarpet.com/price

نظر شما