شناسهٔ خبر: 56298149 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

واکنش وزیر ارتباطات به قطعی اخیر اینترنت/ پهنای باند اینترنت کاهش نیافته است

وزیر ارتباطات در رابطه با اختلالات اخیر در اینترنت گفت: پهنای باند اینترنت کاهش نیافته است و این دائم‌جلوی چشم در اتاق کاری من رصد می شود. به خاطر مسائل امنیتی گاهی ممکن است‌محدودیت هایی از سوی نهاد های امنیتی تصمیم‌گیری و اعمال شود. اما در این روزها در پهنای باند نه تنها هیچ کاهشی نداشتیم بلکه پهنای باند مورد نیاز کشور تامین‌ می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، زارع پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با پنجره ملی خدمات، گفت: تاپایان شهریور ماه تمامی دستگاه ها مکلف شده اند پنجره خود را راه بیندازند  و تا دیماه به پنجره ملی خدماتی که وزارت ارتباطات راه می اندازند متصل شوند. وزارت ارتباطات این پنجره ملی را زودتر راه اندازی کرده است و بسیاری از دستگاه ها هم پنجره خود را راه اندازی اند و هم به پنجره ملی متصل شده اند. اما بعضی دستگاه ها خدمات خود را مستقیم از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند دولت ارائه کردند.

وی در ادامه گفت: حدود ۶۰ دستگاه از طریق پنجره ملی خدمات خود را ارائه می دهند حدود ۳۰ دستگاه ها از قبل از طریق پنجره ملی مجوز هاخدمات خود را ارائه کردند.  چون‌پنجره‌ملی مجوز ها در پنجره ملی خدمات به هم‌متصل شده اند حدود ۹۰ دستگاه در پنجره واحد حضور دارند و هر دو سه ساعت یک دستگاه متصل می شود. دیشب سازمان‌محیط زیست متصل شد و روز گدشته بانک مرکزی متصل شد. 

زارع پور گفت:  از بین ۱۷۰ دستگاه برخی دستگاه ها مشمول نمی شوند زیرا خدمتی برای عموم‌مردم ندارند .تعدادی دستگاه ها مدعی هستند که خدمتی ندارند و این ادعا در حال بررسی است و کارگروهی تشکیل شده است که این بررسی را انجام دهد. 

وزیر ارتباطات تصریح کرد: به بسیاری از خدمات مردم دسترسی مستقیم دارند و توصیه می‌کنم همه هموطنان به  سایت my.gov.ir مراجعه کنند. 

وزیر ارتباطات در رابطه با اختلالات اخیر در اینترنت گفت: پهنای باند اینترنت کاهش نیافته است و این دائم‌جلوی چشم در اتاق کاری من رصد می شود. به خاطر مسائل امنیتی گاهی ممکن است‌محدودیت هایی از سوی نهاد های امنیتی  تصمیم‌گیری و اعمال شود. انا در این روزها در پهنای باند نه تنها هیچ کاهشی نداشتیم بلکه پهنای باند مورد نیاز کشور تامین‌می‌شود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما