شناسهٔ خبر: 56293260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید اصغر سعیدی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به اسلام و ایران اسلامى آسیبى نرسد

در وصیت‌نامه شهید اصغر سعیدی می‌خوانید: پیرو و یاور امام عزیز و سرباز حقیقى امام زمان(عج) و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به اسلام و ایران اسلامى آسیبى نرسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،   در سال ۱۳۴۰ در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود. او پس از چندی مجاهدت، در تاریخ بیست و چهارم مرداد ماه ۱۳۶۴، در عملیات ظفرمندانه عاشورا در منطقه چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر(ع) قم آرام گرفته است. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

«بسم الله الرحمن الرحیم »

«اشهد ان لا الله الا الله» «اشهد ان محمدا رسول الله» «اشهد ان علیا ولى الله»

«الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله بااموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله» سوره توبه آیه 20 / آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و جهاد کردند در راه خدا با اموال و جان‌هایشان درجه و مرتبه بلندى نزد خداوند دارند.

صدام مفسد است و با مفسد نمى‌توانیم مصالحه کنیم ما با او مصالحه نداریم ما تا آخر جنگ مى‌کنیم و ان شاءالله تعالى پیروز خواهیم شد. «امام عزیز».

نامه‌اى که به عنوان وصیت یا سفارشى در نظر گرفتم چند تذکرى و یادآورى و خواهشى عاجزانه بیش نیست.

1- وصایاى پیامبر گرامى(ص) به حضرت على (ع)و ابوذر و وصیت حضرت على به امام حسن(ع) و وصیت حضرت سیدالشهدا(ع9 و به خانواده مکرمه‌اش را مطالعه کنید و پند و اندرز گرفته و حتى‌المقدور در مقام عمل به وصایاى ائمه معصومین(ع) باشید، چون ما هر چه داریم از آنان داریم.

2- پیرو و یاور امام عزیز و سرباز حقیقى امام زمان(عج) و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به اسلام و ایران اسلامى آسیبى نرسد.

3- جبهه‌ها، جبهه‌ها، جبهه‌ها را فراموش نکنید؛ مبادا حسین زمان را در نبرد حق علیه باطل و در این برهه حساس زمانى تنها بگذارید که نمى‌گذارید که در غیر این صورت جوابگوى شهدا و خانواده آن‌ها در روز محشر که روز بسیار سختى است، نمى‌توانید باشید. پناه مى‌بریم به خدا از آن روز.

4- صبر و استقامت پیشه خود کنید و آنچنان محکم و استوار باشید که خدا با صابران است و زمینه فتح است؛ باشد خداوند یاریمان کند.

5- پشت جبهه‌ها را با نماز جماعت و جمعه و با جان و دل در حمایت از دولت جمهورى اسلامى گرم نگه دارید و در هنگام نارسایی‌ها و ناملایمات فعلى از خواسته‌هاى غیر ضرورى خود بکاهید.

پدر و مادر عزیزم؛ شما را با مشکلات فراوان که تا کنون کشیدید و بعدا مى‌کشید به خدا مى‌سپارم و اجرتان با خدا. من که تا کنون ذره‌اى نتوانستم حق فرزندى شما را ادا کنم ولى شما بزرگوارید و از نفهمى‌هاى من مى‌گذرید و مرا حلال مى‌کنید ان‌شاءالله.

از خواهران و برادران که سهم به سزایى در پرورش جسمى و روحى و فکرى من داشتند متشکرم هر چند من برادر خوبى برایشان نبودم ولى به خوبى خودتان مرا ببخشید من از خدا طلب صبر و اجر عظیم طلب مى‌کنم.

انتظار و خواهش عاجزانه من از فامیلان دور و نزدیک دوستان و آشنایان و تمامى کسانی که وصیت‌نامه من به آن‌ها می‌رسد حلالم کنند و حق‌الناس را از گردن من بردارند و این را به خاطر خدا از شما مى‌خواهم.

دیگر این‌که از خانواده گرامی‌ام مى‌خواهم که هر گونه حکم شرعى که بر من واجب است از قبیل دو ماه روزه یک ماهش با کفاره و یک ماهش عادى بگیرید و نماز یک سال را برایم بخوانید و خمس و احکام شرعى دیگرى که شامل حال من می‌شود را ادا کنند و ملاحظات دیگر را رعایت کنند.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار
رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان
خداحافظ

انتهای پیام / 78032
 

نظر شما