شناسهٔ خبر: 56291528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

نارضایتی سرمربی هلند از دو ستاره بارسلونا

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، از وضعیت دو ستاره شاغل تیمش در بارسلونا چندان راضی نیست.

صاحب‌خبر -
برترین‌ها پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در طول فصل تابستان امسال اخبار زبادی در مورد احتمال جدایی فرانکی دی‌یونگ و ممفیس دیپای، هافبک و مهاجم هلندی بارسلونا از این باشگاه منتشر شد و البته در نهایت هر دو بازیکن نیز در نوکمپ باقی ماندند. دی‌یونگ به شدت مورد توجه منچستریونایتد و در ادامه چلسی قرار داشت و حتی در مقطع به نظر انتقال او به اولدترافورد قطعی به نظر می رسید، اما در تمایل خود این بازیکن به ماندن در بارسلونا مانع رخ دادن این اتفاق شد.

همچنین به نظر می رسید ممفیس دیپای نیز جایی در ترکیب ثابت بارسا نداشته و در مسیر جدایی باشد، اما این اتفاق رخ نداد و حتی او چند روز قبل برابر الچه موفق به گلزنی شد. حالا لوییس فان‌خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند، مدعی شد همیشه بازیکنانش را در پنجره تابستانی راهنمایی کرده و البته در نهایت تصمیم گیری را به خودشان واگذار می کند.

لوییس فان‌خال گفت: "این موضوع حقیقت دارد که بازیکنان زیادی در طول مقطع پنجره نقل و انتقالات با من تماس گرفته و در مورد آینده خود مشورت کردند. اما من همیشه همه صحبت های خود را با گفتن این جمله به اتمام می رسانم که این توصیه من است، اما در نهایت تو تصمیم خودت را بگیر. من از نتیجه این کارم راضی هستم. البته اگر بازیکنانی مانند فرانکی دی‌یونگ و ممفیس دیپای بیشتر از زمان فعلی در باشگاه خود بازی کنند، من خوشحال تر هم می شدم."

 

نظر شما