شناسهٔ خبر: 56269821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پشت‌پرده یک اختلاف در فدراسیون فوتبال

این روزها جدال بزرگی بر سر جایگاه سرپرستی تیم ملی شکل گرفته است.

صاحب‌خبر -

خبرآنلاین: این روزها جدال بزرگی بر سر جایگاه سرپرستی تیم ملی شکل گرفته است.

 بر اساس اصلی نانوشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از معرفی نایب رئیس ها، مسئولیت کمیته تیم های ملی را به نایب رئیس اول تفویض می کرد. مسئولیتی که الته در ادوار گذشته به دبیران کل یا شخص فدراسیون هم رسیده بود اما تنها عضو هیات رئیسه ای که به چنین جایگاهی رسید، بهرام رضاییان در دوره انتقالی بود که فدراسیون با سرپرستی میرشاد ماجدی و کاهش قدرت رئیس اداره می شد.

بهرام رضاییان، احسان اصولی، خداداد افشاریان و طهمورث حیدری که کمیته های مسئولیت های اجتماعی، فوتسال ، داوران و استان های فدراسیون را بر عهده دارند احتمالا در این شرایط بتوانند با میرشاد ماجدی که سرپرست پیشین فدراسیون است و در انتخابات چند هفته قبل تنهایش گذاشتند گروهی ۵ نفره را تشکیل بدهند تا دو سمت کلیدی سخنگو و سرپرست تیم ملی در جام جهانی را از دست ندهند. جایگاهی که ویترینی مهم در زندگی فوتبالی شان خواهد بود.

در سوی مقابل اما تاج که می داند مهمترین مهره کلیدی دورش در دوره جدید مهدی محمدنبی است، به سختی روی او قمار خواهد کرد. اگرچه افشاریان و اصولی از قول تاج نقل کردند که برای جام جهانی سرپرست تیم ملی بهرام رضاییان است که در دوره ماجدی و اسکوچیچ کمیته تیم های ملی را هم سرپرستی می کرد اما این بزرگترین جدال این روزهای فدراسیون است.

 

نظر شما