شناسهٔ خبر: 56264758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تیم «فجر شهید سپاسی» مورد حمایت شهرداری شیراز قرار دارد

فرمانده سپاه فجر فارس و مدیریت شهری شیراز با تیم فوتبال « فجر شهید سپاسی» دیدار کردند و شهردار شیراز در این دیدار حمایت بیش از پیش خود از این تیم را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، فرمانده سپاه فجر فارس و مدیریت شهری شیراز، امروز (دوشنبه 28 شهریور) با سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» دیدار کردند.

سردار «یدالله بوعلی»، در این دیدار گفت: پیروزی هفته گذشته تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» را تبریک می گوییم و از تلاش همه عوامل تیم قدردانی می کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: شهردار شیراز هم در دیدار اخیری که با وی داشته ایم حمایت شهرداری شیراز از این تیم فوتبال را اعلام کرده است.

«محمدحسن اسدی»، هم در این دیدار بیان کرد: افتخار آفرینی تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» برای شیراز مایه مباهات و افتخار است و تاکنون شورای اسلامی شهر و شهرداری از این تیم حمایت کرده اند و از این پس هم حمایت خود را در حد وسع از این تیم انجام می‌ دهیم.

شهردار شیراز ادامه داد: سردار بوعلی با باور و اعتقاد و به‌عنوان یک اولویت و فراتر از مسئولیت، پای ‌کار تیم «فجر شهید سپاسی» آمده است که به ما انگیزه بیشتری برای حمایت از این تیم می دهد و علاوه بر ظرفیت‌ های موجود شهری و استانی سایر ظرفیت‌ها را نیز پای ‌کار می آوریم.

« محمدحسین مفتاحی»، مدیرعامل باشگاه «فجر شهید سپاسی» شیراز هم گفت: در گام اول به بازسازی رده ‌ها به‌عنوان پشتوانه ‌ای برای این تیم پرداختیم و پیوستگی ابعاد شخصیتی و اخلاقی در کنار ابعاد جسمی، فنی و ورزشی برای ما اهمیت بسزایی دارد و در بازسازی تیم از جذب مربی خوش ‌نام با روشن ‌ترین سابقه گرفته تا جذب بازیکنان و کادر فنی به این اصل توجه کرده ‌ایم و اگر این تیم حمایت نشود قصه تلخ حذف تیم ‌های این شهر تکرار می ‌شود.

« مهدی رجب ‌زاده»، سرمربی تیم «فجر شهید سپاسی» شیراز هم با تقدیر از فرماندهی سپاه فجر فارس تاکید کرد: سعی کردیم خارج از بحث و حواشی و مشکلات، این مجموعه را با کادر و بازیکنانی سالم جلو ببریم و از وعده‌ هایی که پیش ‌از این برخی مسئولین داده و به آن عمل ‌نکرده ‌اند، گله داریم و خواستار حمایت مادی و معنوی این تیم هستیم زیرا تیم ما حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد و باید به یک تیم مدعی در سطح کشور تبدیل شود.

پایان پیام/664

نظر شما