شناسهٔ خبر: 56259652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اعلام حمایت شهرداری شیراز از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی

شیراز - شهردار منتخب شیراز گفت: شورای شهر و شهرداری شیراز تاکنون حمایت هایی از تیم فوتبال فجر شهید سپاس شیراز داشته و به طور حتم این روند در حد توان افزایش خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه فجر فارس ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: وظیفه خودم می‌دانم برد هفته گذشته را تبریک بگویم و خدا را شاکرم که به باور رسیدید و نتیجه مطلوبی را دریافت کردید.

سردار ید الله بوعلی با اظهار قدردانی از همه عوامل تیم، بیان کرد: این باور در زمین باوجود شرایط سخت به وجود آمده است و امیدواریم این روند روبه‌جلو و مطلوب ادامه پیدا کند.

وی همچنین به دیدار اخیر خود با شهردار منتخب شیراز اشاره و عنوان کرد: شهردار منتخب در این دیدار ابراز علاقه برای ورود و حمایت از تیم فجر شهید سپاسی به‌عنوان یکی از مسؤولیت‌های شهرداری شیراز داشتند که مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه این بازدید محمدحسن اسدی شهردار منتخب شیراز اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق دیدار با شما حاصل شد و صمیمانه از بازیکنان، سرمربی، مربی، کادر فنی و تمام کسانی که دست‌به‌دست هم برای افتخار تیم این کلان‌شهر تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که تاکنون شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر از تیم فجر شهید سپاسی داشته‌اند، اعلام کرد: حمایت خود را در حد وسع از این تیم انجام می‌دهیم.

به گفته اسدی؛ سردار بوعلی با باور و اعتقاد و به‌عنوان یک اولویت و فراتر از مسؤولیت، پای‌کار تیم فجر شهید سپاسی آمده است و این به ما انگیزه بیشتری می‌دهد که حمایت بیشتری از این تیم داشته باشیم و علاوه بر ظرفیت‌های موجود شهری و استانی سایر ظرفیت‌ها را نیز پای‌کار آوریم.

وی با بیان اینکه بازی فراز و فرود دارد و باید روند روبه جلو ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما به این تیم و عوامل آن افتخار می‌کنیم و هرکدام از شما یک سفیر و الگو برای جوانان ما هستید و این وظیفه حمایتی ما را دوچندان می‌کند.

محمدحسین مفتاحی مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز نیز با تقدیر از نگاه و دلسوزی فرمانده سپاه فجر فارس به این تیم به بازسازی آن اشاره کرد و گفت: در گام اول به بازسازی رده‌ها به‌عنوان پشتوانه‌ای برای این تیم پرداختیم.

وی با بیان اینکه برخی ملی‌پوش‌ها از همین تیم رفته‌اند، خاطرنشان کرد: پیوستگی ابعاد شخصیتی و اخلاقی در کنار ابعاد جسمی، فنی و ورزشی برای ما اهمیت بسزایی دارد و در بازسازی تیم از جذب مربی خوش‌نام با روشن‌ترین سابقه گرفته تا جذب بازیکنان و کادر فنی، به این اصل توجه کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه امروز با مجموعه‌ی همدلی که داریم، وضعیت خوبی داریم، گفت: اگر این تیم حمایت نشود قصه تلخ حذف تیم‌های این شهر تکرار می‌شود.

نظر شما