شناسهٔ خبر: 56250662 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته پنجم لیگ یک| رقابت سه تیم بدون باخت برای صدرنشینی/ سایپا- فجر به یاد روزهای خوش

رقابت‌های هفته پنجم لیگ یک روز سه‌شنبه با انجام 8 مسابقه آغاز می شود که سه تیم برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شمس آذر قزوین، آرمان گهرسیرجان و استقلال ملاثانی سه تیم اول جدول لیگ یک تنها تیم‌های بدون شکست هستند. شمس آذر قزوین هفته گذشته برای اولین مرتبه مقابل استقلال ملاثانی متوقف شد. سعید دقیقی نتایجی فراتر از انتظار با این تیم گرفته و این هفته به مصاف شهرداری همدان تیم چهارم جدول لیگ خواهد رفت. نبرد دو تیم در فصل گذشته یک برنده داشت که آن هم شهرداری همدان بود.  شمس آذر اگر می خواهد همچنان صدرنشین باقی بماند باید در این بازی پیروز شود وگرنه ممکن است استقلال ملاثانی یا آرمان گهر جایش را در صدر بگیرند.

در دیگر دیدار حساس این هفته آرمان گهر به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه خواهد رفت مسابقه‌ای که شاید صدرنشین جدید لیگ از آن بیرون بیاید. البته خوشه طلایی در رده دوازدهم جدول ایستاده و برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر تلاش می‌کند. استقلال ملاثانی که 24 هفته است در لیگ یک شکست نخورده این هفته به مصاف تیم تازه وارد چادرملو اردکان خواهد رفت. ملاثانی برای ادامه رکورد شکست ناپذیری و حتی رسیدن به صدر جدول تلاش خواهد کرد. این تیم از فصل گذشته شکست ناپذیر شده است. 

سایپا تیم پنجم جدول لیگ میزبان فجرشهیدسپاسی است مسابقه‌ای یادآور روزهای خوب گذشته دو تیم در لیگ برتر اما اکنون هر دو یک رده پایین‌تر هستند. مهدی‌ رجب‌زاده چهره نام آشنای فوتبال شیراز هدایت فجر را برعهده دارد و محمود فکری سرمربی اسبق استقلال هم سرمربی سایپاست. این بازی هم می تواند از جذاب‌ترین بازی‌های هفته شود؛ جدال تیم‌های پنجم و ششم جدول.

خیبر خرم آباد برخلاف انتظارها تاکنون نتایج خوبی در لیگ به دست نیاورده و با 6 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده با این حال عبدی مالک این باشگاه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعویض سرمربی گفته: « آقای کمالوند تا زمانی که عشقش بکشد سرمربی ما است. ایشان دوست و برادر من است.» به این ترتیب کمالوند امنیت شغلی‌اش تضمین شده و این هفته به مصاف تیم ون پارس اصفهان می‌رود که سرمربی خود را به دلیل نتایج ضعیف تغییر داد و جهانگیری از هدایت این تیم کنار گذاشته شده بنابراین خیبر بهترین فرصت را برای پیروزی مقابل این تیم تازه وارد به لیگ یک خواهد داشت تا دومین برد فصل خود را دشت کند.

چوکای تالش بعد از سه باخت متوالی حسن اشجاری را به نیمکت برگرداند تا شاید بتواند از رده شانزدهم جدول نجات پیدا کند و این هفته باید به مصاف پارس جنوبی جم برود. چوکا هم یکی از سه تیم بدون برد این فصل لیگ است با این حال شرایطش نسبت به دریای بابل و امید وحدت خراسان دو تیم انتهای جدولی کمی بهتر است. نبرد دو تیم دریا و امید وحدت در این هفته جالب خواهدبود تیم امید وحدت در 4 بازی گذشته‌اش 22 گل خورده و یک گل هم نزده است اما دریای بابل که همان رایکای سابق است فقط 6 گل خورده و یک گل به ثمر رسانده است. اگر دو تیم به تساوی رضایت بدهند اولین امتیازهای این فصل را به دست می‌آورند.

آخرین مسابقه هفته روز چهارشنبه بین دو تیم استقلال خوزستان و مس شهربابک برگزار می‌شود. استقلال با حضور پورموسوی و امیرحسین پیروانی تلاش می‌کند دوباره به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد و مس شهربابک هم برای حضور در میانه‌های جدول مثل فصول گذشته تلاش می‌کندد. 

برنامه مسابقات هفته پنجم لیگ یک:

سه شنبه ۲۹ شهریور
شهرخودرو مشهد - رایکا(دریاکاسپین) بابل - ساعت ۱۸- ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
چادرملو اردکان – استقلال ملاثانی- ساعت ۱۸- ورزشگاه نصیری یزد
آرمان گهر سیرجان – خوشه طلایی ساوه - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
ون پارس اصفهان - خیبر خرم آباد- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر
سایپا تهران - فجر سپاسی شیراز- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه دستگردی تهران
شمس آذر قزوین - شهرداری همدان- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه سردارآزادگان قزوین
چوکا تالش - پارس جنوبی جم- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه پوریا ولی تالش
خلیج فارس ماهشهر - شهرداری آستارا- ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود
چهارشنبه ۳۰ شهریور
استقلال خوزستان - مس شهربابک- ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز

انتهای پیام/

نظر شما