شناسهٔ خبر: 56245075 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

قیمت پیچ خودکار با توجه به نحوه و تعداد فروش آن محاسبه می شود

عوامل زیادی در قیمت گذاری انواع پیچ های خودکار موثر است، اندازه پیچ و همچنین کیفیت و تعداد خرید آن را می توان از مهمترین عوامل قیمت گذاری در این محصول بسیار کاربردی و مهم دانست

صاحب‌خبر -

برای اتصال دو قطعه مانند فلز یا چوب از پیچ خودکار واشردار ریز استیل بلند استفاده می شود که امکان دسترسی دو طرفه وجود ندارد همچنین جهت آشنایی بیشتر قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف را باهم بررسی می کنیم تا شناخت اصولی داشته باشید تا به بهترین شکل کار را انجام دهید.

پیچها بر چند دسته تقسیم می شوند که پیچهای خودکار دیگر نیاز به مهره ندارند و نوکی تیز دارند که با تراشیدن و داخل شدن در سطح مورد نظر مثل چوب سفت شده و تکان نمی خورد اما بعضی از پیچهای خودکار به صورت واشردار تولید می شود.

قیمت پیچ خودکار با توجه به نحوه و تعداد فروش آن محاسبه می شود

این پیچها کاربردهای زیادی دارد که حتی افراد عادی هم در منزل می توانند نیازهای خود را برطرف سازند و معمولا در خانه تعدادی از آن را می توان یافت که در مواقع خاص به کمک شما خواهد آمد. این مطالب مفید و ضروری برای شما خریداران عزیز و تمام افرادی که می خواهند علم واشر خوکار را داشته باشند قرار داده شده است که می توانید از طریق مطالعه این مقاله بهترین انتخاب را داشته باشید.مجموعه آراد برندینگ که برای خرید انتخاب کرده اید سالها است که تلاش کرده است در حوزه خود بهترین باشد و بهترین محصول را به فروش برساند.برای خرید واشر پیچ خودکار با کیفیت و قیمت مناسب سفارشات خود را حتما از مجموعه ما پیگیری کنید و با خواندن مقالات داخل وب سای به خوبی از کیفیت این محصول آگاه شوید.

 

پیچ خودکار ریز

برای طراحی و تولید محصولات همیشه استانداردهایی مد نظر تولیدکنندگان می باشد که مشخصات پیچ خودکار واشردار برای نصب کابینت ام دی اف از این قاعده مستثنا نیست.پیچهای خودکار دارای استاندارد DIN 968 دارای سایز 1/6 میلی متر تا 6 میلی متر و طول 5 میلی متر تا 150 میلی متر موجود است. پیچ خودکار به اتصالات موقت گفته می شود که قابلیت دمونتاژ شدن را هم داشته باشد.

قیمت پیچ خودکار با توجه به نحوه و تعداد فروش آن محاسبه می شود

جهت تهیه پیچ و مهره اتصال یا پیچ خودکار ریز واشردار عمده با در نظر داشتن استعلام قیمت خرید محصولات ایرانی باید به فاکتورهای زیر توجه نمایید:اولین پارامتر یا گزینه در انتخاب محصول شکل و فرم آن می باشد چرا که در نوع و وزن و کارکرد محصول مورد نظر بسیار تاثیر گذار می باشد.سایز یک محصول با توجه به قطر و طول و ارتفاع آن برآورد می شود. منظور از قطر پیچ همان قطر رزوه آن در نظر گرفته می شود و منظور از طول پیچ اندازه قسمت رزوه دار تا بدون رزوه آن است. پارامتر بعدی برای انتخاب پیچ تعیین گام می باشد که فاصله میان دو گام داخلی و خارجی را گام می گویند که به سه دسته گام ریز، گام متوسط و گام درشت برآورد می شود و انواع گام برای شکلهای مختلف و سایز مختلف متفاوت است.

 

قیمت پیچ خودکار

برای مطلع شدن از قیمت خرید پیچ خودکار واشردار باید چند نکته را در نظر گرفت که میزان قیمت را تعیین می کند.اندازه و سایز پیچ اولین گزینه تعیین کننده است که باید متناسب با کاربرد مدنظرتان باشد که اگر بزرگ باشد کاملا سفت نشده و اگر کوچک هم باشد باعث می شود دو قطعه به خوبی به یکدیگر محکم نگردد.

قیمت پیچ خودکار با توجه به نحوه و تعداد فروش آن محاسبه می شود

معیار دیگر قیمت جنس روکش آن است که معمولا از روکش استیل استفاده می شود و اگر آلیاژهای دیگر مانند ورق فولاد باشد قیمت کمی متفاوت خواهد بود.قیمت پیچ خودکار در خرید به صورت بسته بندی 100 تایی مناسب تر از حالت تکی و تعدادی می باشد که پیشنهاد می شود در صورت استفاده از خرید پک استفاده کنید که علاوه بر قیمت پیچ خودکار، سهولت و دسترسی بهتری را دارید.

این پیچها کاربردهای زیادی دارد که حتی افراد عادی هم در منزل می توانند نیازهای خود را برطرف سازند و معمولا در خانه تعدادی از آن را می توان یافت که در مواقع خاص به کمک شما خواهد آمد.این مطالب مفید و ضروری برای شما خریداران عزیز و تمام افرادی که می خواهند علم واشر خوکار را داشته باشند قرار داده شده است که می توانید از طریق مطالعه این مقاله بهترین انتخاب را داشته باشید.

نظر شما