شناسهٔ خبر: 56241230 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

برای هدیه پاییزی چی بخریم؟

امروزه اغلب کسب و کارها برای تبلیغات و بازاریابی از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می‎کنند؛ هدایای تبلیغاتی برخلاف دیگر انواع تبلیغات از نظر هزینه مقرون به صرفه ‎تر هستند و همین طور ماندگاری و دوام بیشتری دارند و به عنوان مثال مانند تبلیغات بیلبوردی، تنها به یک مقطع زمانی خاص محدود نمی‎شوند؛ از سوی دیگر، شما می‎توانید با تهیه هدایای تبلیغاتی با کیفیت و البته مناسب، صرفاً مشتریان هدف خود را تحت تأثیر قرار دهید.

صاحب‌خبر -

امروزه اغلب کسب و کارها برای تبلیغات و بازاریابی از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می‎کنند؛ هدایای تبلیغاتی برخلاف دیگر انواع تبلیغات از نظر هزینه مقرون به صرفه ‎تر هستند و همین طور ماندگاری و دوام بیشتری دارند و به عنوان مثال مانند تبلیغات بیلبوردی، تنها به یک مقطع زمانی خاص محدود نمی‎شوند؛ از سوی دیگر، شما می‎توانید با تهیه هدایای تبلیغاتی با کیفیت و البته مناسب، صرفاً مشتریان هدف خود را تحت تأثیر قرار دهید. یکی از مواردی که در خرید هدایای تبلیغاتی باید مد نظر داشته باشید، توجه به فصل است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در خصوص این که چه هدیه ‎ای برای فصل پاییز مناسب‎تر است، بیشتر صحبت کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

هدیه تبلیغاتی متناسب با فصل پاییز

پاییز نزدیک است و قدم به قدم در حال رسیدن به ماست بنابراین عجیب نیست که کسب و کارهای مختلف کم کم به فکر تهیه هدایای تبلیغاتی پاییزی باشند. حتماً می‎دانید که در صورتی که شما به عنوان یک شرکت یا موسسه تجاری در هنگام انتخاب و خرید هدیه های تبلیغاتی در کنار توجه به نکات مهم دیگر، به فصل هم توجه کنید، مشتری یا مخاطب هدف شما متوجه خواهد شد که تا چه میزان حرفه‎ای عمل کرده‎اید و این طرز تلقی می‎تواند به محصولات و خدمات شما هم تسری پیدا کند.

فصل پاییز در ایران با مناسبت‎های مختلفی آغاز می‎شود؛ از بازگشایی مدارس گرفته تا شب‎های طولانی پاییزی و رسم ایرانیان برای شب نشینی و استفاده از انواع شب چره و تا رسیدن به طولانی‎ترین شب سال یا همان شب یلدا که نقطه اوج فصل پاییز به حساب می‎آید؛ بنابراین اگر به دنبال خرید هدیه خاص از آراهنر و ویژه برای فصل پاییز هستید؛ می‎توانید انتخاب‎ های زیادی داشته باشید. در ادامه این مقاله در نظر داریم برخی از ده‎ ها هدیه پاییزی را که می‎توانید به منظور تبلیغات کسب و کار خود از آن‎ها استفاده کنید، به شما معرفی کنیم.

هدیه پاییزی اراهنر

برای هدیه پاییزی چی بخریم؟

اگر برایتان جالب است که آیا هدایایی با تم پاییز می‎تواند هیجان بیشتری را در مشتریان و مخاطبان شما ایجاد کند یا خیر؛ حتماً آن‎‎ها را امتحان کنید:

  • وقت دورهمی: این بسته تمام وسایل مورد نیاز برای یک دورهمی نوستالژیک را به شما هدیه می‎دهد. در این بسته برگه ‎های مخصوص نقطه بازی، اسم و فامیل و دوز بازی به همراه مدادهای سیاه و قرمز با یک پاکت نخودچی در بسته بندی ویژه و یک تاس تقسیم کار که به کمک آن می‎توانید مسئولیت انجام کارهای مهمانی آن شب را بین مهمان‎ها تقسیم کنید؛ وجود دارد.
  • آجیل چهار کاسه: این بسته هدیه پاییزی، شامل ۴ کاسه سفالی همراه با آجیل انتخابی است. همان طور که گفتیم، شب‎های سرد و طولانی پاییزی فرصت مناسبی برای خانواده‎هاست تا در کنار هم جمع شوند و در حالی‎که از مغزهای مفید خوراکی استفاده می‎کنند؛ گل بگویند و گل بشنوند.
  • افروز، بسته شمع و شمعدان: بسته‌ افروز در حقیقت بسته نور است. هدیه‌ای مناسب برای کسانی که می‎خواهیم تحت تأثیر قرار دهیم. بسته‌ افروز، تلفیقی مفهومی است از هنر و روشنایی که از آن امید زاییده می‌شود. در بسته‌ افروز دو شمعدان مسی و فیروزه‌ کوب قرار دارد که هنر دست هنرمندان زنجان و اصفهان است. در این بسته هم چنین دو شمع مومی مسی‌ رنگ هم وجود دارد و یک بسته‌ کبریت تبریز که به شکل نخستین کبریت‌های طراحی‌شده در دنیا ساخته شده‎اند؛ در آن قرار داده شده است.
  • روشنا (بسته نور و فروغ): یک هدیه جمع و جور ولی کاربردی و زیبا که می‎تواند در شب‎های پاییزی، زینت بخش میزهای دورهمی باشد. در این بسته یک شمعدان سفالین قرمز رنگ با طراحی کهن، شمع و کبریت وجود دارد که در بسته بندی مقوایی شکیل عرضه می‎شود.
  • غزل خوان ویژه (بسته فال حافظ): غزل‌خوان (بسته فال حافظ) یک هدیه متفاوت و جذاب تبلیغاتی است. این بسته می‌تواند یک هدیه کاملاً مناسب پاییزی باشد. به ویژه برای شب‎های طولانی پاییز و خصوصاً برای شب‌ یلدا و برای آن‎هایی که حافظ و ادبیات ایران را دوست دارند.

غزل‌خوان (بسته فال حافظ)  یکی از محصولات پرطرفدار در کمپین‌های تبلیغاتی و نیز از گزینه های مناسب برای هدیه های نمایشگاهی آراهنر است. نکته جالب در این هدیه پاییزی این است که این بسته با توجه به شیوع کرونا، با اضافه شدن چند محصول بهداشتی همچون الکل و ماسک به روز شده است.

  • جاشمعی اناری: پاییز فصل انار هم هست و انار یادآور یلدا که نقطه اوج پاییز است بنابراین چه هدیه‎ای زیباتر و ویژه‎تر از یک جا شمعی اناری که مشتریان و مخاطبان شما می‎توانند با قرار دادن شمع در آن، از زیبایی‎هایش بر سر میز پذیرایی یا میز یلدا استفاده کنند و به یاد کسب و کار شما بیفتند.
  • شادباش: یک هدیه تبلیغاتی شاد و بامزه مناسب شب‎های طولانی پاییز است. در این بسته‌ آجیل و اوریگامی، یک بقچه ترمه انباشته شده از آجیل شب به همراه بسته‌ای از کاغذِ آماده‌ کاغذ بازی قرار دارد. در بسته‌ هدیه «شادباش» که به عنوان یک جایزه‌ آجیلی کوچک قابل مصرف است، می‌توانید با ساختن اوریگامی‌های کوچک، مقداری آجیل در آن قرار داده و به میهمانان و خصوصا جوانان و نوجوانان هدیه دهید.

این بسته، بر اساس تعامل میهمانان با یکدیگر طراحی و تولید شده است و در شب‎ های پاییزی دلچسب و لذتبخش خواهد بود.

جاشمعی اناری آراهنر

  • شب چره (بسته خوراکی‎ها): همان طور که گفتیم، شب‎های پاییزی فرصتی مناسب برای دور هم جمع شدن و لذت بردن از گرمای خانه است. بسته شب چره پاییزی هم می‎تواند این مجالس کوچک خانوادگی را گرم‎تر و صمیمی‎تر کند.
  • زریر (لیوان دمنوش و شیشه رنگی): اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خاص و فوق‌العاده برای فصل پاییز می‌گردید، حتما زریر (لیوان دمنوش و شیشه رنگی) را در نظر داشته باشید. زریر (لیوان دمنوش و شیشه رنگی) یک مجموعه بی‌نظیر برای هدیه دادن است. به راستی چه نوشیدنی بهتر و سالم‎تر از دمنوش‌ برای شب‎های پاییزی که هم می‎تواند بدن را گرم کند و هم این که می‎تواند به واسطه خواصی که دارد بیماری‎ها را از شما دور کند.

در بسته هدیه زریر یک لیوان مخصوص دمنوش و دو شیشه رنگی دست ‌ساز وجود دارد که در هر یک از آن‎ها مخلوطی از گیاهان آرامش بخش و نیرو بخش قرار دارد.

هدیه تبلیغاتی زریر (لیوان دمنوش و شیشه رنگی) به واسطه داشتن یک پایه چوبی می‌تواند همیشه روی میز کار و پذیرایی قرار بگیرد و یادآور برند شما باشد.

  • پرتا (بسته اسانس سوز سفالی و ماده خوشبو کننده گیشته): پرتا هدیه‌ای متفاوت است که می‎تواند محیط کار و زندگی شما را دلپذیرتر کند.

گیشته از ترکیب ریشه و تنه ۷ درخت  به دست آمده است و شما می‎توانید در شب‎های طولانی و سر پاییزی، محافل دورهمی و شب نشینی‎های خود را با آن معطر و دلچسب کنید.

  • هونواک (بسته موسیقی ایرانی): در این هدیه، یک ساز کوچک قرار داده شده است. این ساز کوچک می‎تواند مدل کوچکی از هر یک از سازهای سنتی باشد. هم چنین یک فلش مموری حاوی موسیقی‌های سنتی ایرانی هم در این بسته هدیه جای دارد. این بسته یک هدیه زیبا و دوست داشتنی برای شب‎های پاییزی است.

سخن پایانی

اگر می‎خواهید برای بازاریابی یا تبلیغات کسب و کار خود اقدام به تهیه هدایای تبلیغاتی کنید؛ حتماً باید نکات مهم و کلیدی برای انتخاب آن‎ها را در نظر داشته باشید؛ یکی از این نکات مهم، توجه به فصل است. در صورتی که هدیه شما با توجه به سلیقه مشتری هدف و متناسب با فصل انتخاب شود، حتماً تأثیرگذارتر خواهد بود.

نظر شما