شناسهٔ خبر: 56240186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چشم امید دانش‌آموزان نیازمند به جشن‌ عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۴۴ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: همکاران ما از روز ۳۱ شهریورماه  در کلیه پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد و پایگاه‌های بسیج آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال جدید تحصیلی، اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن شور عاطفه‌ها با اربعین حسینی، شهادت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام جعفر صادق(ع)، کمیته امداد در سطح کشور از نیمه دوم مردادماه تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های خود را برای برگزاری جشن عاطفه‌ها آغاز کرد.

وی با اعلام اینکه حدود ۴۴ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: روز ۳۱ شهریورماه، همکاران ما در کلیه پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد و پایگاه‌های بسیج آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان ادامه داد: روز جمعه یکم مهرماه نیز همکاران ما در محل برگزاری نماز جمعه و مراکز نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر هستند. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در روز یازدهم مهرماه در سطح مدارس استان زنگ عاطفه به صدا در می‌آید.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان  پس از دو سال در مدارس، گفت: از ابتدای مهرماه حدود ۵۰۰ هزار پاکت در بین دانش‌آموزان در مدارس و خانواده‌های آن‌ها توزیع خواهد شد تا بتوانیم به کمک آن‌ها از دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش حمایت کنیم.

طاهری در خصوص همکاری با دیگر ارگان‌ها برای برگزاری جشن عاطفه‌ها، افزود: امسال کمیته امداد با همکاری آموزش‌وپرورش، صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و نیروهای افتخاری که همیشه در همه برنامه‌ها یاور کمیته امداد هستند برای برگزاری جشن عاطفه‌ها همکاری خواهد داشت.

وی تأکید کرد: انتظار داریم همان‌گونه که مردم خیر با اعتمادی که همیشه به ما دارند و در مناسبت‌های مختلف و طی ایام سال کمک‌های خودشان را به دست ما می‌رسانند، در این ایام‌ هم به ما کمک کنند تا بتوانیم در اسرع وقت به دانش‌آموزان نیازمند یاری رسانیم.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان در مورد راه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، گفت: مردم می‌توانند از طریق بارکد QR کدی که هر شهری برای خودش اعلام کرده، کمک‌های خودشان را پرداخت کنند و یا از طریق کد *۸۸۷۷*۱*۰۳۱#، از طریق شماره کارت ۶۰۶۴۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و یا شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ بانک قرض‌الحسنه بانک مهر ایران کمک‌های خودشان را به دست ما برسانند.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری از طریق کمیته امداد در اختیار ما گذاشته شده، اما جوابگوی نیاز دانش‌آموزان نیست و امیدواریم بتوانیم با کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌های خوبی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

طاهری ادامه داد: کمک‌هایی که از ابتدای مهرماه از طریق دانش‌آموزان جمع‌آوری می‌شود، توسط مدیریت مدرسه با شناختی که از دانش‌آموزان نیازمند دارند در بین دانش‌آموزان آن مدرسه توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر، نزدیک به ۳۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان در مراکز آموزش‌وپرورش راه‌اندازی شد، گفت: این مراکز مداوم در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند و در بین نیازمندان همان منطقه توزیع می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال پس از دو سال جشن عاطفه‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و امیدواریم  استقبال خوبی شود، گفت: اداره کل آموزش‌وپرورش با ارتباطی که با دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها دارد می‌تواند از طریق مختلف برای جمع‌آوری کمک‌های مردم اطلاع‌رسانی کند.

 انتهای پیام

نظر شما