شناسهٔ خبر: 56157220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

لیگ فوتبال مختص سرخابی‌ها است/ چمن زنی که از ناکجا آباد در ورزشگاه سبز شد!

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان عقیده دارد لیگ فوتبال ایران مختص ۲ تیم استقلال و پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجد سلیمان روی خط برنامه مجله فوتبال گفت: در چهار پنج سالی که تیم در لیگ برتر است امروز و دیروز خبرگزاری‌ها متوجه ما شدند. این لیگ سرخابی و وجود ما در بازی با این‌ها است. ما در استانی هستیم که هشت سال جنگ را مدیریت کرد. الان به این متهم شدیم که شرایط برگزاری مسابقات را نداریم.

او درباره اتفاقاتی که در ورزشگاه این تیم در دیدار با پرسپولیس رخ داد گفت: آقای پیروانی در جلسه هماهنگی در مسجد سلیمان حضور نداشتند. نماینده و ناظر داوری یکی دو روژ قبل در ورزشگاه حاضر شده چمن را بازدید کردند. من هم دو ساعت قبل بازی چمن را دیدم. مشکلی نبود. چمن ایرادی نداشت.

 مدیرعامل نفت مسجد سلیمان در پاسخ به اینکه اگر چمن مشکلی نداشت چرا چمن زن در ورزشگاه مشغول چمن زنی بود؟ اظهار کرد: حضور آقای گل محمدی و افشین پیروانی و تحت تاثیر قرارگرفتن ناظر داوری باعث حضور یک باره ماشین چمن زنی در ورزشگاه شد! اگر مربی من در آزادی حضور پیدا کند و بگوید چمن ایراد دارد آیا ناظر داپری چمن را کوتاه می‌کند؟

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان درباره بازی لغو شده این تیم مقابل ملوان بیان کرد: به ما گفتند بازی با ملوان لغو شد. من صحبت کردم و آقای مهدی اظهار داشت ما اطلاع داده بودیم روی چمن کاور بکشند. ما هزینه کردیم و قانونا بازی باید ۲۴ ساعت لغو می‌شد، اما این مسئله هم به دلیل بارندگی انجام نشد. ما هم بازگشتیم.

نظر شما