شناسهٔ خبر: 56156867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسنپ، آخرین امید ملی پوش پرتاب وزنه برای گذران زندگی

حمایت نکردن مسئولان از مهدی صابری او را وادار به کار در اسنپ برای تامین هزینه زندگی کرده است.

صاحب‌خبر -

مهدی صابری  ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان گفت: فدراسیون دو و میدانی هنوز هیچ حقوق و مزایایی به من نداده است، به همین علت در اسنپ کار می کنم تا بتوانم هم هزینه زندگی ام را تامین کنم و به ورزشم بپردازم. چرا باید یک ورزشکار حقوق و مزایا نداشته باشد؟ بیمه هم نیستم. تا چه زمانی  می توانم ورزش کنم؟

صابری گفت: اگر بدون برنامه در مسابقات شرکت کنیم به طور حتم نتایج خوبی به دست نمی‌آوریم. فاصله زمانی کمی تا بازی‌های آسیای داریم و این مسابقات خیلی مهم است، من از طریق هیئت استان خود، تربیت بدنی، فدراسیون دو و میدانی و وزارت ورزش هیچ حمایتی نشدم و هر وقت صحبتی می‌شود آن‌ها می‌گویند برنامه‌ای نداریم.

ضعف در برگزاری اردو باعث کسب نتایج نا مطلوب می شود

او ادامه داد: حمایتی از ما صورت نگرفته است، تا به نحو احسن در مسابقات حضور یابیم. به جای اینکه ما را به ۲ مسابقه بین المللی اعزام کنند، به مسابقات کشور‌های اسلامی در قونیه فرستادند. یکی از دلایلی که من نتوانستم نتیجه مطلوب را  در مسابقات کشور‌های اسلامی  به دست آورم این بود که مسابقات بین المللی را در سطح بالا ندیده بودم. اگر فدراسیون دو و میدانی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانند برنامه ریزی منظمی داشته باشند قول می‌دهم  سال آینده مقام اول و خوش رنگ‌ترین مدال بازی‌های آسیایی را به دست آورم.

صابری گفت: از فدراسیون دو و میدانی می‌خواهم که اردو‌های منظمی برگزار کنند، وضعیت حقوقمان را معلوم کنند و حمایت شویم. امکانات تیم‌های آسیایی خیلی عالی است و اردو‌های منظمی دارند.

برای مدال آوری در بازی های آسیایی نیازمند حمایت  هستم 

او درباره هدف گذاری اش در بازی‌های آسیایی گفت: خدا را شکر مسابقات لیگ خوب است. در ۳ مرحله اول شدم و در این مسابقات ۱۹.۲۷ پرتاب کردم. حالا باید ببینیم که فدراسیون دو و میدانی چه برنامه‌ای دارد؟ اگر بدون برنامه و حمایت فدراسیون به بازی‌های آسیایی بروم شرایط سخت می‌شود و نمی‌توانم مدال بگیرم. مسابقات داخل سالن را در بهمن ماه پیش رو داریم و مسابقات آسیایی هوای آزاد را در اردیبهشت  ماه خواهیم داشت. بازی‌های آسیایی که از مهمترین مسابقات در آسیا است را در مهر ماه ۱۴۰۲ پیش رو داریم. خدا را شکر رکوردم نزدیک مدال است و فقط نیاز به حمایت فدراسیون دو و میدانی دارم تا بتوانم در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی کسب کنم.

نظر شما