شناسهٔ خبر: 56155317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

درویش: مسئولان اجازه توهین به بزرگان فوتبال را ندهند/ اظهارات مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره اتفاقات دیدار با پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جای تاسف دارد به همین راحتی اجازه توهین و بی‌احترامی به چهره‌های مطرح فوتبال داده می‌شود، این توهین به فرد نیست بلکه توهین به فوتبال ایران بوده و کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال نباید اجازه توهین به بزرگان فوتبال را بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا درویش دوشنبه شب در گفتگویی تصریح کرد: اینکه ما خیلی راحت در مورد بزرگان فوتبال ایران حرف بزنیم و اتهام وارد کنیم اصلا کار درستی نیست، حرف‌هایی زده می‌شود که از واقعیت به دور بوده و دوستان به نوعی فرافکنی می‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان نفت مسجد سلیمان می‌گویند چرا افشین پیروانی به جلسه نرفته است، باید بگویم همه می‌دانند که فقدان هتل در مسجد سلیمان وجود دارد و ما در اهواز مستقر بودیم. او باید ۲ ساعت برای حضور در این جلسه به محل برگزاری می‌رفت و منطقی نبود اما ۲ نماینده ما در این جلسه حاضر شدند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: از سویی دیگر آقایان گفتند پیروانی وارد رختکن داوران شده است اما در تصاویری که نمایش داده شده پیروانی با داور چهارم حرکت می‌کند و اصلا ورودی به رختکن وجود نداشته، این فریب افکار عمومی است و دوستان باید جرات عذرخواهی داشته باشند.

درویش تصریح کرد: در طول بازی اگر در همان دقیقه ۶ خطایی که روی بازیکن ما انجام شده بود به درستی پنالتی اعلام می‌شد شرایط فرق می‌کرد، این بازی اشتباهات تاثیرگذار داوری داشت اما در کل پرسپولیس متضرر شد. برخی‌ حرف‌هایی می‌زنند که بیشتر شبیه شعارهای تبلیغاتی است. تیم ما یک تیم تاکتیکی است و هر جا می‌رویم درخواست داریم چمن بلند نباشد و این بار هم همین شرایط بود.  

وی گفت: فرافکنی نکنیم و جرات عذرخواهی داشته باشیم، در این بازی توهین‌هایی به چهره‌های پرسپولیس شد که توهین به کل فوتبال ایران است. مردم خوب و دلاور مسجد سلیمان به مهمان دوستی معروف و شهره هستند اما برخی ها به دنبال عوام فریبی بوده و می‌خواهند به شکل‌های مختلف به اهداف خود برسند. 

او در مورد شرایط پرسپولیس در ایام تعطیلی لیگ تاکید کرد: شیخ دیاباته در حال تمرین است، دو بازی دوستانه در ایام تعطیلی لیگ خواهیم داشت تا بعد از این ایام با قدرت بیشتر به لیگ باز گردیم. البته ما چند بازیکن داشتیم که در حد تیم ملی بودند اما نمی‌دانیم چرا دیده نشدند و در فهرست دعوت‌شدگان نبودند. 

***

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: فوتبال امروز دادزن و شلوغ کن می‌خواهد

هدایت یزدی دوشنبه شب در گفت وگویی با اشاره به اتفاقات بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما یکی از تیم‌های لیگ برتری است ما برای تیم خودمان و سایر تیم‌ها احترام قائل هستیم و انتظار داریم قانون برای همه یکسان باشد.

وی ادامه داد: جای سوال دارد چرا افشین پیروانی در جلسه هماهنگی حضور نیافت، اگر به بازی دقت کنید خواهید دید که سوت‌های داوری در نیمه اول و دوم با هم فرق داشت و این مسایل را نباید به همین راحتی پشت سرگذاشت. 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان یادآور شد: در بازی با استقلال برای ما پنالتی گرفته نشد، در بازی پیکان هم همینطور بود و امروز به این باور رسیدیم که فوتبال به افرادی نیاز دارد که شلوغ کنند. فوتبال ما مدیر، مربی و بازیکن نمی‌خواهد کسی را لازم دارد که به اصطلاح بازی را برای یک باشگاه در بیاورد.

یزدی گفت: ما فوتبالی را بازی می‌کنیم که دوست و دشمن از ما تعریف می‌کنند، سه بار از زمین و استادیوم بازدید میدانی شد اما چرا دو ساعت مانده به شروع بازی، چمن باید کوتاه شود. این مساله هم زمانی اتفاق افتاد که یحیی گل‌محمدی وارد زمین شد و گفت چمن بلند است و آقایان هم دستور دادند کوتاه شود. 

نظر شما