شناسهٔ خبر: 56124836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

مرادی: پیشنهاد فجر شیراز را به هر قیمتی قبول نکردم

غیبت سرمربی مشهد روی نیمکت تیم سوپرلیگی فوتسال در هفته نخست بازی‌ها جریان‌ساز شد.

صاحب‌خبر -

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سرمربی مشهدی فوتسال با رد پیشنهاد سرمربیگری در سوپرلیگ کشور، می‌خواهد با بازیکنانی که خودش پرورش داده است، در لیگ‌سه کشور شرکت کند. پیش از شروع سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور، رسانه‌های فوتسالی از حضور دو سرمربی مشهدی روی نیمکت دو تیم سوپرلیگی خبر دادند.

به‌جز فاطمه شریف که سال پیش نیز در کنار نصر فردیس بود و امسال نیز قراردادش را تمدید کرد، برخی رسانه‌ها ۳۰ مرداد مهناز مرادی، مربی سابق چیپس کامل مشهد، را سرمربی جدید تیم پویندگان فجر شیراز در سوپرلیگ معرفی کردند. این خبر را مدیرعامل این باشگاه تأیید کرده بود، اما درنهایت روز جمعه در هفته اول سوپرلیگ، از هشت تیم حاضر در این دوره رونمایی شد، ولی خبری از سرمربی مشهدی روی نیمکت تیم شیراز نبود و مربی جوان دیگری این تیم را هدایت کرد که تیم پویندگان فجر ۷ بر ۲ از مس رفسنجان شکست خورد.

مخالفت مالک با تقویت تیم

اما مهناز مرادی که مؤسس باشگاه رضوان مشهد است و در رده‌های پایه و استانی فوتسال دختران فعالیت می‌کند و سال گذشته نیز در لیگ‌برتر یک نیم‌فصل به‌عنوان مربی حضور داشت، درباره غیبتش در روز افتتاحیه سوپرلیگ اظهار کرد: مذاکره و توافق من با باشگاه فجر حقیقت داشت. بعد از صحبت‌ها، به شیراز سفر کردم تا از نزدیک شرایط را ببینم، اما متأسفانه اصلا شرایط این تیم مساعد نبود و مالک نیز قرار نبود دراین‌باره همکاری و حمایتی انجام دهد.

او ادامه داد: قرار بود بازیکنانی حضور داشته باشند، اما نبودند و به جذب بازیکنان باتجربه‌تر نیاز داشتیم. حتی می‌خواستم چند بازیکن از مشهد ببرم، اما با این موضوع موافقت نشد. مالک تمایل داشت از بازیکنان کاملا بومی شیراز فقط استفاده شود تا هیچ هزینه اسکان و خوراکی برای بازیکنان نشود. اما تیمی که وجود داشت، بسیار ضعیف بود و من حتی زمزمه‌هایی برای واگذاری امتیاز آن به تیم دیگری شنیدم، زیرا حضور در سوپرلیگ در کنار تیم‌های بسیار قوی و مدعی با شرایط موجود در تیم فجر امکان نداشت و ممکن بود این تیم به زنگ تفریح دیگر تیم‌ها تبدیل شود.

قید حضور در سوپرلیگ را زدم

مرادی تصریح کرد: من نیز باتوجه‌به اینکه قراردادی ثبت نشده بود و صرفا توافق کرده بودیم، ترجیح دادم این مسئولیت را قبول نکنم. شاید برخی مربیان حاضر باشند برای رزومه و دلایل شخصی خود چنین چیزی را قبول کنند، اما من ریسک نمی‌کنم و به هر قیمتی با سرنوشت یک تیم و بازیکنانش بازی نمی‌کنم. مربی مشهدی سطح‌یک آسیا خاطرنشان کرد: خبر حضور من روی نیمکت فجر نیز توسط کشاورز مدیرعامل تیم فجر منتشر شد، درحالی‌که من تمایل داشتم بعد از ثبت قرارداد و قطعی‌شدن منتشر شود، اما به این ترتیب بعد از دوسه روز از انتشار این خبر همه‌چیز تمام شد، پیشنهاد را قبول نکردم و به مشهد بازگشتم.

با رضوان در راه لیگ سه

او درباره اینکه حالا هدایت چه تیمی را برعهده دارد، گفت: اکنون قرار است با تیم رضوان مشهد در لیگ دسته‌سه فوتسال بانوان کشور حاضر شویم. احتمال دارد رقابت‌ها در روز‌های پایانی شهریورماه یا میانه مهرماه برگزار شود. زمان شروع مسابقات به پایان بازی‌های لیگ‌دو بستگی دارد که اکنون این مسابقات در مرحله نیمه‌نهایی قرار دارد و بعد از پایان این بازی‌ها رقابت‌های لیگ‌سه آغاز می‌شود.

مرادی درباره حضور تیمش در لیگ‌سه اظهار کرد: امسال با قهرمانی در سوپرلیگ خراسان‌رضوی، سهمیه مناطق را به‌دست آوردیم. احتمالا در یک‌ماه آینده با تیم‌هایی از خراسان‌شمالی، جنوبی و رضوی، سمنان، شاهرود و جنوب تهران دیدار خواهیم کرد. در این مرحله طرقبه‌شاندیز تیم دارد و میزبان بازی‌های این گروه خواهد بود. احتمال دارد تیم‌های دیگری از خراسان‌رضوی نیز که از سال قبل سهمیه کسب کرده بودند، در این مسابقات حاضر شوند. از هر منطقه دو تیم به مرحله نهایی صعود می‌کند و در نهایت تیم‌های برتر راهی لیگ‌دو خواهند شد.

نظر شما