شناسهٔ خبر: 56100816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سهرابیان: امیدوارم دولت به رشته‌های پرمدال و قایقرانی نگاه مثبت داشته باشد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم در بازی‌های آسیایی هانگژو انتظارات برآورده شود و دولت به رشته‌های پر مدال و قایقرانی نگاه مثبت داشته باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص حضورش در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای از جامعه ورزش در هیئت اجرایی باشم و من و سایر اعضای هیئت اجرایی بتوانیم به خسروی‌وفا و کمیته ملی المپیک کمک کنیم تا روند رو به رشدی که صالحی امیری ایجاد کرد را ادامه دهیم و برای ورزش و ورزشکاران برنامه ریزی راهبری خوبی در نظر گرفته شود.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص زمان انتخاب سرپرست کاروان، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و آکادمی ملی المپیک یادآوری کرد: سه شنبه ساعت 6:30 صبح جلسه دوم هیئت اجرایی برگزار می‌شود و روی انتخاب سرپرست کاروان، رئیس آکادمی و مرکز نظارت بررسی دقیق انجام می‌شود. امیدوارم افراد پیشنهادی نفرات شایسته‌ای باشند و با توجه به نیازهای پست همان نفراتی مشخص شوند که توانایی لازم را داشته باشند.



رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص کسب اولین مدال جهانی آبهای آرام توسط نبی رضایی تاکید کرد:  از همه مربیان نبی رضایی تشکر می‌کنم که برای او زحمت کشیدند و همچنین قدردان زحمات روسای قبلی که تلاش کردند، نیز هستم. امیدوارم این موفقیت‌ها مستمر باشد. این ماه، ماه فدراسیون قایقرانی بود و شاهد افتخار آفرینی نمایندگان کشورمان بودیم. در دراگون بوت هم مدال‌های خوبی گرفتیم. جوانان ما در این مسابقات طلا گرفتند اینکه برخی نیامدند یا حضورشان لغو شد نمی‌تواند از موفقیت بچه‌های من کم کند. حکم فدراسیون جهانی و مدال آنها نشانه لیاقتشان بود. کاش بقیه هم حاضر می‌شدند که لذت این طلا بیشتر می‌شد.

وی در خصوص اعزام قایقرانان کشورمان در روئینگ به مسابقات جهانی گفت: در این مدت کرونا بود و برگزاری مسابقات جهانی به تعویق افتاد. نازنین ملایی، مهسا جاور و امیرحسین محمودپور به این مسابقات اعزام می‌شوند و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند و نتایج آنها را برای حضور در بازی‌های هانگژو بررسی می‌کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: ما قول کسب دو رقمی مدال داده بودیم. مدال نبی رضایی در آبهای آرام و25 مدال که قایقرانان فروردین ماه در آسیا کسب کردند نشان دهنده پیشرفت آنها است. امیدوارم در هانگژو انتظارات برآورده شود و دولت به رشته‌های پر مدال و قایقرانی نگاه مثبت  داشته باشد و با تامین نیاز مربیان و قایقرانان آنها را به سبد مدال آوری ایران اضافه کنند.

سهرابیان در پایان گفت: سال خوبی را داشتیم بود از ابتدای سال بچه‌ها مدال‌های زیادی دریافت کردند و امیدوارم تا پایان سال هم شرایط خوب پیش برود و در هانگژو مدال‌های ارزشمندی را به دست آوریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما