شناسهٔ خبر: 56078600 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی ۱۷ شهریور ماه؛

تاخیر در صدور کارت سوخت خودرو و عدم پرداخت وجه گندمکاران

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۷ شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

سلام ما کشاورزان شهرستان ارومیه مدت ۵۰ روز است که گندم تحویل دولت دادیم، ولی پولی دریافت نکردیم. لطفا صدای ما کشاورزان را به گوش مسئولان برسانید.

سلام من خودروی تاکسی ام را گازی کردم ۳ ماه است که در انتظار صدور کارت جدید هستم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

من مسافر دیروز پرواز تهران - اهواز بودم. هواپیما بعد از ۳ ساعت تاخیر حدود ساعت هشت شب به فرودگاه اهواز نشست. موقع تحویل بار متوجه شدیم که هیچ کدام از چمدان‌های ما در پرواز نبوده و اعلام کردند که بار شما با پرواز بعدی (حدود چهارساعت بعد) می‌رسد. این در حالی بود که خیلی از مسافر‌ها عازم کربلا بودند و به مدارکشان نیاز داشتند یا بیمارانی بودند که داروهایشان در بار جا مانده بود. از شما می‌خواهم اطلاع رسانی کنید.

سلام جاده تنگ ابولحیات در استان فارس چه زمانی قرار است افتتاح شود سال تمام شد. باند دوم آسفالت شده علایم راهنمای نصب شده قرار بود عید افتتاح شود، اما هنوز این جاده افتتاح نشده است. لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

نظر شما