شناسهٔ خبر: 55937418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته دوم لیگ یک| سایپا در آستارا و تقابل فجرسپاسی و خیبر خرم آباد

هفته دوم لیگ یک فوتبال روز جمعه با انجام 9 مسابقه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی فجرشهید سپاسی میزبان تیم خیبر خرم آباد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته دوم لیگ یک فوتبال جمعه برگزار می‌شود. حساس‌ترین مسابقه در شیراز بین دو تیم فجرشهید سپاسی و خیبر خرم آباد برگزار می شود. فجری‌ها این فصل به لیگ یک سقوط کرده‌اند و خیبر خرم آباد هم خود را از مدعیان اصلی صعود می‌داند. هر دو تیم هفته اول به مساوی رضایت دادند و اکنون به دنبال اولین برد خود هستند. 

سایپا هم که در هفته نخست برد خوبی به دست آورد میهمان شهرداری آستاراست. دو تیم فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت به تساوی بدون گل رضایت دادند. شهرداری آستارا هم در هفته اول مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید. البته فصل قبل گفته شد که شهرداری آستارا به دلیل اینکه هفته پایانی به میدان نرفته سه امتیاز منفی هم در کارنامه‌اش برای این فصل ثبت خواهد شد.

پارس جنوبی هفته گذشته یک امتیاز را با دفاع جانانه در خرم آباد مقابل خیبر به دست آورد و این هفته به مصاف مس شهربابک خواهد رفت. پارس جنوبی سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و شاید این فصل برای بازگشت به سطح اول فوتبال کشور تلاش کند هرچند رقابت و کار سختی پیش رو دارد.

شمس آذر با 4 گل تیم خوشه طلایی ساوه  را شکست داد تا لیگ را قدرتمندانه شروع کند  و حالا میهمان تیم دریای بابل است. سعید دقیقی سرمربی شمس آذر به دنبال اثبات توانایی‌هایش در عرصه مربیگری است و اگر این هفته هم شمس آذر به پیروزی برسد در آنصورت این تیم قزوینی خود را کم کم به عنوان یک مدعی معرفی می کند.

امید وحدت خراسان هفته گذشته به دلیل اینکه پنجره نقل و انتقالاتی اش باز نشده بود یک شکست انضباطی 3 بر صفر را متحمل شد. این تیم که همان شهرخودرو سابق است باید در هفته دوم میزبان تیم تازه لیگ یکی شده خلیج فارس ماهشهر باشد. خلیج فارس ماهشهر فصل گذشته اگرچه در لیگ دو حضور داشت اما در جام حذفی شگفتی ساز بود.

خوشه طلایی ساوه با مهدی پاشازاده شکست سنگینی را در هفته اول تجربه کرد و این هفته فرصت دارد تا مقابل تیم تازه وارد چادرملو اردکان اعاده حیثیت کند. 

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

جمعه ۱۱ شهریور

آرمان گهر سیرجان - چوکا تالش/ ساعت ۱۸:۳۰  ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

شهرخودرو مشهد – خلیج فارس ماهشهر / ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

رایکا بابل - شمس آذر قزوین / ساعت ۱۸:۴۵ ورزشگاه شهدا ساری

فجر سپاسی شیراز - خیبر خرم‌آباد / ساعت ۱۸:۴۵ ورزشگاه حافظیه شیراز

شهرداری آستارا - سایپا تهران / ساعت ۱۹ ورزشگاه وحدت آستارا

شهرداری همدان - ون پارس اصفهان / ساعت ۱۹ ورزشگاه حاجی بابایی همدان

خوشه طلایی ساوه - چادرملو اردکان / ساعت ۱۹ ورزشگاه یادگار امام قم

پارس جنوبی جم - مس شهربابک / ساعت ۱۹:۱۵ ورزشگاه تختی جم

استقلال ملاثانی - استقلال خوزستان / ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز

انتهای پیام/

نظر شما