شناسهٔ خبر: 55820809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کاپیتان ذوب‌آهن: دلتنگ هواداران بودیم/ روی پنالتی های منشا ک...

اقتصاد ایران: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ورود هواداران به ورزشگاه‌ها را تبریک می‌گویم، دلتنگ آن‌ها بودیم و از بازگشتشان خوشحال شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود ابراهیم‌زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ورود هواداران به ورزشگاه‌ها را تبریک می‌گویم؛ دلتنگ آن‌ها بودیم و از بازگشتشان خوشحال شدیم، امیدوارم همیشه و با تعداد بیشتری در ورزشگاه ما را حمایت کنند.

وی افزود: بازی خوبی بود، از معدود بازی‌هایی بود که مس رفسنجان موقعیتی در جریان بازی نداشت و این نشان می‌دهد که عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشتیم‌.

روی پنالتی‌های منشا کار کرده بودیم

حبیب فرعباسی، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از پایان بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی بود، همه بچه‌ها تلاش کردند، خوشحالم که تیم یکدست و همدلی داریم و عملکرد تیم نتیجه تلاش همه بازیکنان و کادرفنی است.

وی افزود: روی پنالتی‌های گادوین منشا کار کرده بودیم و می‌دانستیم که به چه شکل ضربه می‌زند و چه زمانی مکث می‌کند و خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم.

فرعباسی در پایان در رابطه با عملکرد خود در سه بازی اول فصل گفت: از عملکرد خود در بازی با پرسپولیس راضی بودم؛ در بازی با تراکتور هم علی‌رغم گلی که دریافت کردم بازی خوبی بود، در کل امیدوارم که این روند را تا پایان فصل ادامه دهم؛ تلاش خود را برای رسیدن به رکورد کلین‌شیت انجام خواهم داد و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

با حمایت تارتار توانستم شرایط خوبی داشته باشم

محمد‌حسین اسلامی، بازیکن جوان ذوب‌آهن در پایان بازی ذوب‌آهن و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم، در نیمه اول بازی متعادل بود تا این که به ضرر تیم ما اعلام پنالتی شد و حبیب فرعباسی به خوبی مانع از باز شدن دورازه شد.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت های بهتری داشتیم، حیف که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد تا برنده بازی باشیم.

اسلامی درباره شرایط خود نیز گفت: با توجه به اتفاقی که در هفته گذشته رخ داد و حمایتی که مهدی تارتار از من داشت، توانستم شرایط خوبی در این بازی داشته باشم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

برچسب‌ها:

نظر شما