شناسهٔ خبر: 55811513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۱۴۷ پروژه در بندرعباس آماده افتتاح و یا کلنگ‌زنی است

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: ۱۴۷ پروژه در بندرعباس برای هفته دولت آماده افتتاح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مُرودی فرماندار شهرستان بندر عباس امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در هفته دولت ۱۴۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲۶ هزار و ۸۲۹ میلیارد ریال کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد.

وی افزود: انرژی، حمل و نقل، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، بازرگانی و کشاورزی از جمله پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح خواهند شد.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: در سال جاری ۲۰ دهیاری جدید در شهرستان بندرعباس تعریف شده است که ۱۱دهیاری مجوز به آن اختصاص یافته و ۴دهیاری نیز در حال اخذ مجوز است.

مرودی اعلام کرد: در سال جاری ۲۸۰پروژه در سطح شهرستان بندر عباس با اعتباری بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که با رشد ۲۲درصدی در بهره برداری از پروژه‌ها روبرو هستیم.

مرودی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه نقش سازنده و ارزشمندی را  ایفا می‌کنند و سبب امید آفرینی در جامعه می شوند.

 وی با بیان اینکه ارتباط موثر بین خبرنگاران و دستگاه اجرایی مفید است و این ارتباط سبب پیگیری مسائل و مشکلات مردم خواهد شد.

به گفته فرماندار شهرستان بندرعباس، ۳۵ نقطه حادثه خیز در بندرعباس را از ابتدای امسال شناسایی و تاکنون ۱۸ نقطه را ایمن سازی کردیم.

وی درباره تخلفات در حوزه عطاری‌ها نیز عنوان کرد: دیگر مجوزی تحت عنوان عطاری داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ ۳۷۲۸

نظر شما