شناسهٔ خبر: 55699327 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از توان صنعت نفت برای اربعین حسینی

دبیر ستاد اربعین حسینی صنعت نفت در جنوب گفت: صنعت نفت همه توان خود را برای تامین امکانات مورد نیاز حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی به کار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

حمید رضا گلپایگانی گفت: به دستور خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر بسیج امکانات برای خدمت به زائران اربعین حسینی، ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب تشکیل و آغاز به کار کرد.

او گفت: در نخستین گام از سوی این ستاد کارگروه تخصصی متشکل از نمایندگان استانداری، شهرداری و شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت، ملی حفاری و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران برای بررسی، برآورد نیاز‌ها و تامین امکانات ضروری در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تشکیل و با حضور میدانی در منطقه، نسبت به تهیه فهرست نیازمندی‌ها و امکانات لازم برای زائران اقدام نمود.

دبیر ستاد اربعین حسینی صنعت نفت در جنوب می گوید: براین اساس با هماهنگی ستاد اربعین استانداری خوزستان نسبت به ایجاد زیرساخت ها، اعم از فضای مناسب برای ایجاد مواکب، اسکان، پارکینگ، سالن پذیرایی، نصب تجهیزات مه پاش، کانکس و سرویس‌های بهداشتی مبادرت گردیده است.

گلپایگانی می گوید: رفاه و آسایش زوار از نظر تردد، اسکان، پذیرایی و پشتیبانی به موقع، هماهنگی بین همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و برنامه ریزی و سازماندهی و حضور میدانی و پای کار عوامل اجرایی در خدمت به زائران در دستور کار ستاد اربعین حسینی صنعت نفت در جنوب با هماهنگی استانداری خوزستان قرار دارد.

نظر شما