شناسهٔ خبر: 55699251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گلستان: دولت سیزدهم به دنبال افزایش امید در جامعه است

گرگان -ایرنا - استاندار گلستان گفت: شناسایی و تکمیل پروژه‌هایی که چند سال از تکمیل آن‌ها غفلت‌شده رویکرد اساسی و جدی دولت سیزدهم برای تزریق امید و اعتماد افزایی در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز جمعه در نشست مسوولان گلستان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که با شناسایی پروژه‌های راکد و تزریق اعتبارات کافی برای تکمیل این طرح‌ها، زمینه پویایی و افزایش عمومی در جامعه فراهم شود.

وی بیان کرد: گلستان جزو ۱۰ استان برتر برخوردار از مواهب طبیعی  است اما از نظر شاخص‌های پیشرفت و توسعه در رده‌هایی پایین استان‌های کشور قرار دارد.

وی گفت: ۴۷ درصد ساکنان گلستان در روستاها زندگی می‌کنند که ۷۱ درصد آنان جزو پنج دهک کم برخوردار هستند.

استاندار گلستان ادامه داد: با هدف تحقق تحول و پیشرفت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و آیت الله رئیسی، چشم انداز ۱۴۰۴ با محوریت سند بیست ساله کشور برای گلستان ترسیم شده که یکی از اهداف آن افزایش سرانه درآمد ساکنان استان است.

زنگانه از توجه ویژه دولت به مباحث فرهنگی تقدیر کرد و گفت در سفر اسفند پارسال آیت الله رئیسی ۱۸۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های فرهنگی گلستان اختصاص یافت.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار صبح امروز جمعه وارد گلستان شد.

سخنرانی در نماز جمعه گرگان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان، بازدید از مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی، دیدار با خانواده شهید هنرمند و حضور در آیین گرامیداشت روز خبرنگار از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده وزیر فرهنگ و ارشاد در گلستان است.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه‌ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

امید خبرنگاران گلستان به حل مشکلات حوزه رسانه در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مطالبات فرهنگی مردم گلستان با اجرای مصوبات سفر استانی دولت برآورده می‌شود

حمایت دولت سیزدهم بشارت‌دهنده آینده روشن حوزه فرهنگ عمومی کشور است

گلستان چشم‌انتظار احیای گنجینه‌های فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم

نظر شما